2009年2月6日 星期五

真係一個笑話

今日收到個 MSN, 係我個姨甥仔嘅乞E後母 sent 比我, 內容就係: "你係 FB 係咩話我老公? 你不要做咁多小動作好好安胎生仔吧! 重有我, 老公同嫲嫲(即係佢奶奶)都好愛我的兩位兒子!" 


我都唔明, 佢 sent 埋呢 d 廢話過嚟做咩, 如果佢係覺得我係話緊佢, 佢就好好咁反醒下自己, 如果佢真係咁鍚我姨甥仔, 就唔會比佢奶奶 d 肺氣腫嘅藥水比我姨甥仔飲!  佢自己個仔唔舒服, 就同佢去睇醫生, 咁我姨甥仔病, 就求其攞 d 肺氣腫藥水比佢飲!  仲有, 係人係鬼都好, 見到自己屋企人病左, 嘔左係地下, 都唔會叫佢自己抺番, 所以佢話佢好愛我姨甥仔?! 你打死我都唔信!!! 個小朋友唔出聲, 唔代表佢冇問題, 佢唔出聲, 只不過係唔想連個老豆都冇埋, 因為佢知道佢老豆而家好似比迷暈黨咁, 迷到"溫溫燉燉", 成日以為佢而家個老婆對佢好好, 如果唔聽佢老婆話, 佢就會鬧佢(因為已經試過), 甚至乎打佢! 咁你話個小朋友點會反抗呀, 唔通想連個老豆都唔理佢咩!!!


哎, 一句講晒, 呢 d 咁嘅八婆後母, 真係連畜生都不如, 因為隻狗隻豬都唔會咁對自己 d 同類呀!


沒有留言:

張貼留言