2009年2月28日 星期六

bb 認得我把聲音?!

今日去聽一個免費講坐, 成個講坐共兩個鐘, 但係係因為係免費, 所以講嗰 d 嘢都唔算太實用!


但係講到其中一 part, 個姑娘問有冇媽媽成日都同個 bb 傾計, 因為原來個 bb 係5個幾6個月之後, 就可以聽到嘢, 所以 bb 一定認得出媽咪把聲, 跟住如果 d daddy 都想 bb 認得出你把聲, 就要勤力 d , 同 bb 多 d講嘢喇!


上完 course, 番到屋企之後, 亞 dee 真係讀書都冇咁勤力就即刻同 bb 講: bb, 我係 daddy 呀! 如事者, 日日講, 晚晚講, 成日講!  真係比佢笑死!


沒有留言:

張貼留言