我隻腳已經腫左成兩個幾星期喇, 由當初嘅7号鞋至到而家嘅9号鞋都已經唔係好頂得住. 日日番到屋企, 望到隻腳, 就諗起周星馳有套唔知乜鬼攪笑片係講比賽煮熊掌, 拿, 我而家隻腳就似嗰隻熊掌喇, 連腳指都肥埋, 虧亞 dee 仲話好得意喎!!!
朋友話, 最尾嗰個幾月係最辛苦嘅, 而家我感受到喇, 平日都算 ok, 最多唔行, 唔企咁多, 嘩, 但係夜晚一瞓覺就好似受罪咁, 辛苦都不得了, 從前都未曾經想過原來瞓覺都可以辛苦得咁緊要架!!! 因為連轉身都有困難, 好重, 條腰骨就係好痛, 瞓幾個鐘去一次廁所, 起身嗰下, 真係要無比嘅力量先可以起到身呀!
亞 dee見我辛苦到咁, 都同我講就得喇, 仲有一個月咋, 但係佢又知唔知我好 enjoy bb係我個肚入面郁嚟郁去嗰種 feeling 呀! 我同佢講左我嘅感受之後, 每次 bb 郁下郁下, 我同亞 dee 都會一斉放雙手係我個肚到, 大家再 feel 下, 因為亞 b 真係好快就出嚟喇!
沒有留言:
張貼留言