2009年3月2日 星期一

熊掌

我隻腳已經腫左成兩個幾星期喇, 由當初嘅7号鞋至到而家嘅9号鞋都已經唔係好頂得住.  日日番到屋企, 望到隻腳, 就諗起周星馳有套唔知乜鬼攪笑片係講比賽煮熊掌, 拿, 我而家隻腳就似嗰隻熊掌喇, 連腳指都肥埋, 虧亞 dee 仲話好得意喎!!!


朋友話, 最尾嗰個幾月係最辛苦嘅, 而家我感受到喇, 平日都算 ok, 最多唔行, 唔企咁多, 嘩, 但係夜晚一瞓覺就好似受罪咁, 辛苦都不得了, 從前都未曾經想過原來瞓覺都可以辛苦得咁緊要架!!!  因為連轉身都有困難, 好重, 條腰骨就係好痛, 瞓幾個鐘去一次廁所, 起身嗰下, 真係要無比嘅力量先可以起到身呀!


亞 dee見我辛苦到咁, 都同我講就得喇, 仲有一個月咋, 但係佢又知唔知我好 enjoy bb係我個肚入面郁嚟郁去嗰種 feeling 呀! 我同佢講左我嘅感受之後, 每次 bb 郁下郁下, 我同亞 dee 都會一斉放雙手係我個肚到, 大家再 feel 下, 因為亞 b 真係好快就出嚟喇! 


沒有留言:

張貼留言