2009年3月24日 星期二

Dr Fan 你好, 又見面喇!

今朝我番去 Dr Fan到覆診, 睇下個傷口, 結果係好好, 因為生完之後第二日, 個傷口已經唔痛喇, 所以 Dr Fan d 手勢真好冇得頂!!! 如果生下一個, 我都要搵番 dr fan 同我接生, 因為 dr fan 真係好好, 個人又好好, 又有醫德, 價錢又唔貴, 總之就冇得彈, 所以以後婦科檢查我都會搵番佢!


 



呢位就係好到冇得彈嘅范德忠醫生喇!!!


沒有留言:

張貼留言