2009年3月18日 星期三

DR 話面黃都偏高!

今日同亞B 番法國醫院見DR, DR 一睇亞B, 就同我地講, 亞B面黃, 問下我地想唔想驗血check 下, 咁我個心諗, 橫掂明天都番母嬰健康院睇面黃, 不如早d check 左佢啦, 所以我地係法國醫院等左差唔多 45分鐘, 個report 就出左嚟! 數字雖然未到 250, 但係都有成 230, 所以 DR 叫我地考慮下!


亞 B, 如果你冇面黃就好喇, 我唔想你去照燈呀, 因為 D 人話去政府醫院照燈, D 姑娘唔會同 D bb 換片架, 到時你個 pat pat 就慘喇!


沒有留言:

張貼留言