2009年3月6日 星期五

Dr Fan 例檢

今日去 Dr Fan 到例檢, dr 話亞 b 而家2.7kg左右, 即係有 6 磅, 其實都好肥下。因為 dr 次次睇到亞 b , 都係到笑, 話佢塊面好多肉, dum出嚟, 所以又叫我 keep 住而家咁, 唔好食咁多嘢!  係檢查其間, 我問 dr 係我個肚嘅左手邊嘅上面嗰 part, 究竟係亞 b 邊個部位, 因為佢撐到我行, 又唔郁, 一味撐住, 攪到我條腰要申到好似木板咁直, 點不知話口未完, 亞 b又嚟喇, 撐到頂左出嚟, dr 嗰時就已經話, 佢真係撐到好行喎, 係隻腳嚟架!


仲有, 今日 Dr 同我 check 過, 佢話未來呢個星期, 亞 b都應該唔會出嚟住, 因為佢仲未進入軌道


而家夜晚瞓覺, 真係好惡頂, 因為條腰骨真係好辛苦, 有一刻真係好想快 d 生!


P.S. 肚圍: 42"


沒有留言:

張貼留言