2009年3月16日 星期一

登! 登! 登! 登! 亞 B 趕住出嚟呀!

星期五先見完 Dr Fan, 都講話今個星期亞 b 都應該未咁快出嚟, 係星期六零晨兩點幾, 瞓瞓下覺, 突然穿左水, 咁就話生得喇!  起初, 都唔知究竟係唔係穿左水架, 不過連下一步都流出嚟, 我諗都冇走雞啦! 但係個心真係好緊張, 都唔知點算, 所以亞 dee 就打電話比 Dr Fan, 問下清楚下佢係唔係生得喇! 搵完 Dr Fan, 就打比柏濤, 因為我地都唔知想點, 個腦都諗唔到嘢, 又唔識搵嗰 d 孕婦衛生巾嚟用, 攪到個人亂晒!


好啦, 攪完一大輪, 終於出門口, 打的去法國醫院, 去到醫院, 攪完一大輪手續, 都成四點幾五點, 姑娘叫亞 dee 番屋企先, 叫佢朝早八點幾再番嚟, 所以我就諗住眠一眠, 但係個人真係好緊張, 就生得喇, 究竟點呢........眠嚟眠去, 終於瞓左一陣, 六點幾開始痛喇, 係痛醒左!


Dr Fan 大約差唔多八點就到左嚟睇我, 佢話我個進度唔錯, 應該可以係中午時生, 同埋佢話會比包嘢我吊下, 縮短我嘅痛苦時間, 不過雖然呢包嘢係可以縮短痛苦時間, 但係就D 痛楚就越嚟越緊要, 同埋越嚟越快!


亞dee 係差唔多成八點幾先到, 而且我仲叫佢買埋早餐比我食, 因為我怕生嗰時冇力嘛, 不過食完早餐之後, 去多次廁所之後, 就冇再落床喇, 因為開始幾痛, 痛到唔想落床, 連回答亞dee都唔想, 甚至乎望都冇望過亞dee 一眼!


我諗大約十點幾, 我入左產房, 因為聽到姑娘講已經去到 3, 4度喇! 姑娘叫我, 如果痛就吸氧氣啦, 因為我冇吸到, 只係係到講: 好痛呀, 醫生到未呀!!! 跟住個姑娘就係到同我講, 痛就吸啦, 生仔係痛架喇, 叫都冇用!!! 好啦, 吸吸吸, 吸吸下 Dr Fan 終於都到喇, 係三次出盡力之後, 都係差小小, 所以 dr fan 就用個吸盤幫左我一把, 吸左亞 b 出嚟, 係 11:29am!!!


亞B 終於出左嚟啦, 真係好似亞 dee, 尤其係雙眼! 小b, 我嘅小 b, 你出左嚟喇!


2 則留言:

  1. 恭喜晒呀~~~~~~~
    [版主回覆04/13/2009 17:06:00]多謝呀,你都要努力呀!!!

    回覆刪除
  2. 恭喜晒呀~~~~~~~

    回覆刪除