2009年3月12日 星期四

黑心死八婆

今日去完 Dr Fan 到做產檢, Dr Fan 話亞 B 而家都有成6磅尾, 預計亞 B 出世有成7磅以上! 嘩, 亞 B 有成 7 磅以上, 加埋 D 水, 個胎盤咪好重, 唔怪得我瞓覺時條腰咁痛咁辛苦啦!


檢查完之後, 係地鐵到遇到個千年難得一遇嘅死八婆, 因為呢個PK真係好PK, 佢話我行得慢, 阻住佢沿住最短嘅路程行落樓梯, 所以我就話番佢問佢條路係唔係佢買起左, 條路咁闊, 我隔離冇人佢都唔行, 係到話我!  點不知個 PK望番轉頭, 見到我大住個肚, 就話我: 鬼唔望你生個K胎! 吓, 呢個女人真係 PK 中嘅 PK! 跟住我都唔弱, 就即係講話佢個口生 cancer, 把口咁仆街! 


1 則留言:

  1. 你呀, 真係陀住滕滕把口都唔收下喎, 胎教呀媽咪~
    [版主回覆03/09/2010 17:22:00]嘩, 佢話我個滕滕喎, 佢話鬼唔望我生個k胎呀, 勢係假啦! 佢唔講呢句嘢我都冇咁興呀!
     

    回覆刪除