2009年3月19日 星期四

要再睇下情況

今朝番母嬰健康院同亞b 睇面黃, dr 射到亞 b 嘅指數有差唔多二百三十幾, 所以就要我亞b去屯門醫院驗血, 好彩, 驗血出嚟嘅結果有200到, 所以今日唔使照燈喇!  不過明天就又要番母嬰健康院檢查喇!

沒有留言:

張貼留言