2009年3月25日 星期三

真係叻仔!!!

今日又番去母嬰健康院睇面黃喇, dr 話亞b 好叻呀, 因為 10個著左9個bb都要去照燈, 而亞b 面黃差唔多退晒喇!


真係舒服晒, 唔使再擔心!


沒有留言:

張貼留言