尋日終於同亞 b 番左屋企喇, 不過番到嚟之後, 真係反眼, 因為間屋真係得番條路行! 個地板啱啱鋪好, d 傢私就大兜亂, 又大塵, 所以第一時間, 就叫賓賓揍左我間房 d 床單, 鋪埋 bb 張床仔, 我就放底亞 b , 開始執屋喇!
尋日第一日番到嚟, 真係手忙腳亂, 因為亞b 一喊就要食奶, 都唔知究竟同佢換片先定飲奶先! 又要沖涼, 又要洗肚池, 真係忙到不得了!
今日同亞b 去母嬰健康院去登記, 醫生話亞B 有小小面黃, 所以安排BB星期四再番母嬰健康院再 check, 如果度數高的話, 就可能要去照燈喇!
沒有留言:
張貼留言