今日去廣華例檢, dr 話上次驗血我係超左標, 不過仲未去到糖尿階段, 所以最好都係介下口會好 d !
去完廣華, 約左個成幾年冇見嘅大姑姐去飲茶, 雖然好似唔知點咁, 但係唔通佢講到出口, 話已經幾年冇見我, 搵日見下面都唔理佢咩, 所以我就把心一橫, 死就死啦, 因為呢個姑姐比我嘅印象係好鬼死鐘意用 d Miss 態度去教訓人, 而且下下都同你講道理, 因為 Miss始終都係 Miss!
見完面, 發覺原來呢個姑姐都唔係我所諗嘅咁古板, 可能以前細個, 佢就當我地係學生咁去教, 而家大個左, 個溝通模式又唔同左, 所以傾下傾下, 都傾左成個幾兩個鐘潻!
沒有留言:
張貼留言