http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
好彩尋晚滕滕冇事, 好乖咁瞓到今朝, 不過今朝起身, 我都怕唔知仲會唔會起, 因為亞DEE 今日番早, 如果佢番左工, 我自己一個人就同滕滕探唔到熱, 到時同唔同佢食藥水都唔知!
不過好彩今日都冇咩事! 真係底鍚喇, 滕膝!
沒有留言:
張貼留言