2009年5月10日 星期日

lai 嘢!

今日係母親節, 亞媽同亞爸就入左嚟, 差唔多下午四點到就嚟到, 不過, 佢地嚟左之後就開始 lai 嘢, 因為佢地係咁係到同靖軒玩, 係到講嘢, 攪到靖軒由未到四點開始至到夜晚八點幾九點都冇瞓過, 所以佢地走左, 夠鐘食奶, 靖軒就唔係好肯食, 因為佢好眼好眼瞓, 一路食奶, 一路發癲, 係真係發癲!!!  唉, 如果佢今晚瞓得唔好, 咁可能今晚半夜要起身喂奶喇, 因為我已經成功左一半, 係呢個星期,靖軒半夜都冇起過身食奶, 所以我唔想功虧一簣呀~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言