http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
因為約左師傅下個星期六先嚟同滕滕剪頭髮, 所以今晚滕滕食完奶, 我就同佢整左個新攪作.......
嘩! 我自己影完都已經忍唔住笑喇, 繼十兄弟之後嘅第十一哥呀, 哈哈哈哈........
軒軒, 你第日大個, 會唔會話媽咪仲乜攪到你咁呀?????!!!!!!!!
後記: 工人姐姐話, 軒軒熱到連個頭仔後面都好似出埋熱斑喇............可憐的軒軒豬!
佢訓得好甜喎 [版主回覆09/03/2009 11:35:00]更係啦, 佢飲飽食醉, 更係甜啦!
咁快啲剪啦,好熱呀。[版主回覆09/03/2009 11:34:00]剪喇, 下個星期六呀!
勁攪鬼呀......好掛住佢la,好耐無見佢la,死火,佢實唔認得我[版主回覆09/03/2009 20:00:00]唔認得就更架啦!
你個BB大了很多呀!我都好祈望明年一月的到來,看著自己的小朋友長大是最完美的![版主回覆09/04/2009 15:58:00]最緊要唔好: "睇住佢大, 睇住佢壞"就得喇!
黐線呀你, 搞成滕滕咁~[版主回覆03/06/2010 23:57:00]你試下同熙熙都扎番條, 睇下熙熙會唔會係第十二個吖?!
唔係呀, 你真係想熙熙做12弟?[版主回覆03/08/2010 09:24:00]一家親嘛 !
佢訓得好甜喎
回覆刪除[版主回覆09/03/2009 11:35:00]更係啦, 佢飲飽食醉, 更係甜啦!
咁快啲剪啦,好熱呀。
回覆刪除[版主回覆09/03/2009 11:34:00]剪喇, 下個星期六呀!
勁攪鬼呀......好掛住佢la,好耐無見佢la,死火,佢實唔認得我
回覆刪除[版主回覆09/03/2009 20:00:00]唔認得就更架啦!
你個BB大了很多呀!我都好祈望明年一月的到來,看著自己的小朋友長大是最完美的!
回覆刪除[版主回覆09/04/2009 15:58:00]最緊要唔好: "睇住佢大, 睇住佢壞"就得喇!
黐線呀你, 搞成滕滕咁~
回覆刪除[版主回覆03/06/2010 23:57:00]你試下同熙熙都扎番條, 睇下熙熙會唔會係第十二個吖?!
唔係呀, 你真係想熙熙做12弟?
回覆刪除[版主回覆03/08/2010 09:24:00]一家親嘛 !