2009年9月8日 星期二

張high chair 瞓唔到喇!

今個星期日就係滕滕半歲喇, 話咁快竟已經6個月; 我成日係到諗, 滕滕, 你可唔可以入番我個肚入面, 我再生過你出嚟呀, 你做"牙牙仔" 嘅時間太短喇, 可唔可以變番一出世嗰時, 再湊多你一次呢?!


今日係個cam 到望到, 滕滕個頭頂同雙腳係張high chair到已經係頂底都掂到喇, 咁即係佢就嚟就好番唔可以係張high chair到小睡, 要番自己床仔瞓喇!


軒軒, 雖然你唔鐘意係張床仔到瞓, 乜嘢都望唔到, 不過, 你越嚟越大個仔, 張high chair 就只可以變做真係一張椅比你要嚟坐, 所以唔好話唔好啦, 因為你就嚟可以好快同我地一齊同枱食飯喇!


2 則留言:

  1. 個個媽媽都希望子女快高長大,邊有媽媽希望唔大之餘仲要變細架???
    不如生多個女吖,咁咪可以再湊多一次囉
    [版主回覆09/09/2009 11:55:00]哈哈, 我想張個回憶再嚟多次嘛, 如果你第日生仔, 你就知道時間就真係過得好快!
    生多個係囡.....我都好想!

    回覆刪除
  2. 平時拍多啲video,影多啲相都補償唔到咩?
    不如叫姐姐幫手影相,有咩古靈精怪樣,返屋企都可以睇到嘛
    [版主回覆09/09/2009 12:48:00]已經影左好多喇, 我只係覺得個質感少啫!

    回覆刪除