2009年9月22日 星期二

終於都唔使求人喇!

尋日去奶奶到做節, 經過荃豐.....我終於買到喇, 係Q版環保袋呀, 仲要係矮瓜嚟架!  雖然12蚊就貴過九龍2蚊, 不過, 都算啦, 費事求人呀, 求人不如求已!!!


等D朋友, 就真係蚊瞓!!!





你話幾底死, 個矮瓜袋同個大袋係車死左架, 唔怕分開左唔見啦!





打開左之後, 個矮瓜袋仲要係正個袋中間喎, 攪笑到暈!........放埋個電話係個矮瓜袋到都仲得!





3 則留言:

  1. 你係荃豐買架?
    我真係搵唔到....噢!!!!
    [版主回覆09/23/2009 15:08:00]係呀, 係荃豐呀, 我都係無意咁望到架, 因為間鋪頭係賣衫架, 只不過係廚窗嘅左下角到卦左出嚟!  呢一路行嘅右手邊, 近尾尾架!
    嗰到仲有其他食物可以撰架!

    回覆刪除
  2. 等我又去睇下先,唔該晒
    [版主回覆09/23/2009 17:03:00]唔好客氣, 有好嘢(我覺得咋)更係益下人嘛, 自己一個人獨得, 好苦悶啫!

    回覆刪除
  3. 好得意喔
    [版主回覆09/29/2009 09:16:00]你要唔要吖, 要我就買一個寄比你吖?

    回覆刪除