今個星期又係, 上個星期又係!
每逢星期一, 我同我嗰個朋友+同事都會去街市食lunch, 因為食完就會去買菜, 買星期二至四嘅菜係公司lunch嘅時候煮嚟食!
因為通常我呢個朋友+同事, 做乜都慢過人, 咁當然我就更係好快食完, 係到等佢, 所以我就同佢講, 我去肉檔買左我屋企要買嗰d 先, 叫佢食完就去菜檔買住等!
但係, 肉檔嗰個亞姐切緊比我之際, 我嗰個朋友+同事, 就唔出聲, 企左係我後面, 跟住我就話:
我: 都話係菜檔等架啦, 你行過嚟仲乜喎, 就係同你講, 叫你買住菜等我過嚟嘛, 爭取時間嘛:
朋友+同事: 哎呀, 我都唔知買咩菜好, 你都知我架啦, 我都冇主見!
我: 唔係嘛, 買菜咋, 嚟嚟去去, 都係買嗰d 菜架啦, 我地又唔會係公司抄, 只係煮之嘛, d 寒涼嘅菜你又唔食得, 咁食嚟食去都係嗰幾樣架啦!
朋友+同事: a, 所以咪等埋你囉!
我: 叫你去先, 買住等, 又話唔知買乜, 買嚟買去都係嗰幾樣架啦!
對話當中, 我呢個朋友+同事, 就一路笑住嚟答我!
不過, 沿途番緊公司嗰時, 我就忍唔住同佢講, 我下星期一唔番, 唔該你下個星期一用下個腦, 去諗下買咩菜, 唔好同我講唔知買咩, 因為你只係唔想諗, 唔係冇主見!!!!
我陀住滕滕嗰時, 以為大住個肚, 所以先咁火爆, 但係而家都冇bb我對住佢都係反眼, 所以跟本就唔係我個問題!!!
做朋友, 我都唔想去計較, 但係唔可以一句話冇主見就乜都等人幫你做! 我已經日日帶埋餸番嚟, 唔係叫你去買菜你都話諗唔到買咩菜嘛, 做cake 你就識, 做情人你又識, 做朋友, 唔好同我講你唔識啦, 係唔係你淨係對住我先唔識呀! 我唔係你男朋友, 我冇必要樣樣嘢同你做晒佢架!!!
這些朋友都是找笨的!她不是不識,而是不肯對你付出,我都有這樣的朋友,最後老公都叫我少同這些人來往,他話我做了那麼多年蠢人,不要再比我朋友利用下去了!
回覆刪除知道後,以後你不用用個心去對他們架,這些人可能在後面叫你"傻瓜"呢!有時明明真心真意對人,但別人當你的是草!
[版主回覆09/08/2009 17:48:00]我有時都控制唔到我自己, 自自然然就幫左人地!
好似帶餸番公司咁, 我就會覺得唔好意思, 我有得帶飯, 佢就冇(因為佢夜晚自己一個食), 所以我先提出, 不如帶埋佢嗰份, 只係比番錢我!
踏出左呢一步, 就冇得番轉頭, 因為如果做絕d, 我就會唔當佢係我朋友嚟架喇!