2009年9月18日 星期五

好卦住滕滕波呀!

而家都就嚟凌晨兩點, 但係都未瞓得著, 唔知點解!


今朝番工出門口之前, 滕滕唔知仲咩唔肯食奶, 仲要鬼打咁精神企左係到玩!  平時, 呢個時候, 時間都未夠7點鐘, 佢就係已經食完支奶都不特只, 仲要係已經瞓番, 係到睡夢中!  所以見佢咁精神, 就真係唔係好想出門口! 同佢玩左兩三分鐘, 我就比埋支奶佢, 等佢飲完先走, 咁佢亦都好乖, 好快就飲晒喇......不過, 點解你咁快咁晒呢, 我想喂埋你先走, 都係因為唔捨得你咋!


因為今晚放左工要去買嘢, 所以成11點幾先番到嚟, 但係番到嚟, 滕滕已經瞓左覺, 不過唔知點解個心不由自主地抱起左佢, 揇左佢一陣先捨得放番底佢, 因為我真係好卦住佢, 卦到連亞 dee 都呷醋!


唔知呢兩日點解, 望住滕滕嗰一刻, 我真係發覺我真係好鐘意, 好鐘意, 好鐘意佢, 好開心個天送左佢嚟比我!


軒軒, 你成日都冇見過媽咪喇, 咁你又有冇卦住我呢?  你呢, 就真係卦死我喇!!!


4 則留言:

  1. 母愛氾濫
    [版主回覆09/19/2009 12:03:00]哈哈, 連我自己都頂自己唔順, 但係好真係好鐘意, 好鍾意, 好鐘意囉!!!!

    回覆刪除
  2. 不過個個媽媽都係咁架啦
    你係公司有無裝個啲cam呀?可以睇到屋企個啲呢?
    我唔知嗰樣嘢叫咩名呀,裝咗之後,咪可以係公司都見到bb囉
    [版主回覆09/19/2009 13:20:00]裝左喇, 係公司8個鐘, 就長開咁耐, 所以有時見到佢同個工人玩得好開心, 我就好想同佢玩埋一份!

    回覆刪除
  3. 起碼有得見,都安心啲啦
    有啲在職媽媽,都唔可以返工見到bb呀
    [版主回覆09/20/2009 09:44:00]睇到, 差好遠....

    回覆刪除
  4. 緣份BB已駕到2009年9月22日 凌晨2:58

    嘩!你公司可以看到家中的webcam 真的很好呀!起碼上班還可以見到自己個仔!
     
    我都會好似你這樣好喜歡自己個bb架!到時我每日見到可能都會同你話掛住寶貝bb的!
    [版主回覆09/22/2009 23:29:00]係呀, 係公司都可以見到, 真係好好多架, 不過有D死位就見唔到, 要張個CAM移位呀!

    回覆刪除