http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
嘩! 滕滕堅呀! 話咁快, 第二隻牙就已經出左嚟喇, 不過只係出左小小,所以連相機 zoom都好埋都睇唔到!
但係有陣時, 我真係好想feel下佢d牙仔囉, 所以我搵條沙巾包住隻手指申入去滕滕個口到 feel下, e, 真係好得意喎 !!!
亞dee話: "睇嚟唔使問, 佢第日d牙仔你都會keep起佢架啦!"
冇錯, 我會keep起佢架, 你真聰明!
好叻仔呀~出多d teeth 就可以吃多d野啦~[版主回覆10/02/2009 03:19:00]對我地嚟講, 都係架, 不過對佢嚟講, 可能就痛苦D囉, 暫時!
得閒幫佢按摩下牙肉,佢會舒服啲架
好叻仔呀~出多d teeth 就可以吃多d野啦~
回覆刪除[版主回覆10/02/2009 03:19:00]對我地嚟講, 都係架, 不過對佢嚟講, 可能就痛苦D囉, 暫時!
得閒幫佢按摩下牙肉,佢會舒服啲架
回覆刪除