2009年9月8日 星期二

又借錢!!!

個工人都未夠3個月, 尋晚又講佢又想借錢, 真係痴線!!!!!!!!!!!!!


佢話佢老公係印尼撞左車, 地震又跌親, 所以要借3000蚊喎!  跟住我就同佢講, 你自己d錢就儲儲埋埋又唔用, 要用錢嗰時就冇, 咁不如由下個月開始, 我同你儲起佢啦, 等你有用嗰時, 就有得用啦!  跟住, 佢就話唔使喇! 我同佢講, 我d錢都係好辛苦咁儲, 唔係話有就有架, 香港地, 搵食艱難,d錢唔係好容易搵番嚟架! 跟住, 佢又話啱啱出左嗰d糧佢都未汇過去, 咁就我就話, 係囉, 3千幾夠晒啦, 之後佢就即刻話得嗰3千幾唔夠喎!  嘩, 乜印尼消費唔係好低嘅咩, 佢話佢老公打政府工, 一個月都有一千, 咁3千幾都仲唔夠, 你話!


有冇咁煩呀!!!!  我請你番嚟係同我照顧個屋企, 唔係增添我煩惱架!!!  我今晚就會同佢講, 既然你屋企個個月都有事, 唔係你亞媽, 就你公老, 咁不如你放4日假番去睇睇, 橫掂番到去先可以攞到錢嘛, 咁番去咪順便攞埋囉!


睇下佢點答我!


3 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2009年9月9日 上午8:44

    你這樣同她講對的啦,既然你不董儲錢,那以後我幫你囉!
     
    講真她那份人工無什麼事都可以成份糧儲蓄起來,她食你的,住你的,用你的,除非她出去約朋友,如果不是是很少用錢的,即使約朋友都無可能成份糧無的!
     
    你都費時理她啦,做工人應該做好本份,不要讓人感到煩!
    [版主回覆09/10/2009 09:21:00]佢唔係唔識儲錢, 而係d錢儲埋唔用, 要用就問你借! 
    我問過佢份糧係點分配架喇, 2000蚊就寄番屋企起屋, 1000蚊就入去自己個印尼戶口(佢地話, 呢個戶口有入冇出, 要番到去印尼先可以攞錢嘅, 係hk唔攞得), 另外剩低嗰五百幾, 就留番比自己用, 即係每個星期百幾蚊到!
    所以我就話佢, d 錢就收埋唔用, 要用就問人借, 邊有咁多錢借比你呀!

    回覆刪除
  2. 你個工人明當你係水魚喎,你係咪寫咗"好人"係額頭呀?
    印尼清費係低,不過醫療費用高嘛
    如果你放佢假返印尼,咁機票錢係咪你出架?
    [版主回覆09/10/2009 14:27:00]咩係"清費"呀?  如果佢未做夠兩年而真係要番去, d機票係佢自己出架, 如果唔係, 我點會大佢啫, 我唔會做埋d咁蠢嘅嘢嘅!
    我諗我個額頭唔係鈼住"好人"兩個字, 而係"76"呢兩個字囉!  乜生左之後, 個樣真係會變嘅咩.......哈哈哈哈........

    回覆刪除
  3. SORRY呀,係消費呀
    我諗你個額頭唔係寫"76",係寫"借錢呢邊"...哈哈哈哈哈
     
    [版主回覆09/10/2009 13:04:00]哈哈.....發財埋邊吖, 哈哈哈哈.........

    回覆刪除