2009年9月21日 星期一

好開心呀, 有冰皮月餅呀~

老闆年年都係兩三張蓮容月餅卷, 所以之前同老闆講, d月餅好甜(呢個都只係藉口), 可唔可以今年唔係蓮容, 比一張冰皮算呢!  不過, 同佢講嗰時, 佢就話今年已經買晒喇, 出年先啦!


點不知, 今日老闆娘比月餅卷我地嗰時, 我發現一張係蓮容, 一張係冰皮呀!!!


Yeah!!! 舊年因為陀住滕滕, 所以只係食過8分一件月餅! 嘩, 幾掉引呀, 平時中秋唔多唔少, 最少都自己切一盒, 舊年就半個都冇!!!


好喇!  如果滕滕豬你乖呢, 我就出年比小小你食啦!  聽話喇, 唔好成日鬧人喇, 乖豬!


6 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2009年9月22日 凌晨2:53

    我已經食了一隻冰皮啦!
     
    你老闆都真的幾好哦!有成兩盒月餅已經好好的啦,還有你的冰皮呀!
    [版主回覆09/22/2009 23:32:00]係呀, 佢對我好好架, 我話想點, 基本上佢都滿足到我, 除左我想星期六唔使番工之外!

    回覆刪除
  2. 可能佢唔係鬧人呢...
    係你代入咗你個角色咋化...
    [版主回覆09/23/2009 11:39:00]佢唔係鬧人.......唔會囉, 連我姑奶咁少見佢, 尋日見到佢都知佢唔alike 呀!

    回覆刪除
  3. 仲乜咁忟忟憎憎呢?
    [版主回覆09/23/2009 14:28:00]就係因為好似我咁, 一唔alike 就嚟料囉 !

    回覆刪除
  4. 咁細個就咁有性格呀
     
    [版主回覆09/23/2009 15:10:00]性格都係天生之一, 可唔可以後天改變呢, 我都仲未知!
    其實咁都幾好吖, 人地唔使估估下嘛!

    回覆刪除
  5. 係呀係呀,我都係呀

    回覆刪除
  6. 嘩!一個人可以切一盒 .... 勁吖 !叫我切一個都難吖, 就算我至愛嘅綠豆蓉冰皮, 我都只係可以切一個迷你咋
    [版主回覆09/25/2009 09:15:00]無論咩節日嘅嘢食,我都好鐘意架, 好似糉啦, 蘿蔔糕啦, 月餅啦, 連芋頭, 呢d住部我都唔會放過架!

    回覆刪除