有個朋友, 已經呢埋左成個幾月, 呢個幾月, 佢唔肯出嚟見我地, 又唔肯聽電話, 仲講大話同我地講話佢個電話壞左, 所以只係可以send sms! 但係, 今日亞dee同d fd去完飲茶, 就打嚟話比我聽, 原來呢個朋友, 有左cancer, 係子宮!
..........好唔開心, 點解要收埋自己呢, 就算係子宮癌, 都可以割左佢, 做化療, 食藥架嘛, 你收埋自己會好唔開心架! 而且我地又好擔心你架!
其實你係唔係之前個子宮已經有事呢, 因為我記得你同我講過好想生bb, 但係一直都係冇..........
你出嚟啦, 我地好擔心你呀~~~~~
或者,佢想靜一靜呢,比啲時間佢啦
回覆刪除send個SMS比佢,等佢知道還有朋友可以支持佢
[版主回覆09/18/2009 10:46:00]sent左喇, 希望佢可以正面d喇, 因為呢d病, 一定要個人開朗先可以打低佢架!
多謝你提醒我呀!
唔洗客氣
回覆刪除如果換轉係我,我都會收埋自己
我唔識點樣面對啦,自己都接受唔到,都唔知點樣同人地講
[版主回覆09/18/2009 12:01:00]係囉, 等佢自己靜下先啦! 最怕就係佢放棄自己啫!