2009年9月16日 星期三

有個壞消息!

有個朋友, 已經呢埋左成個幾月, 呢個幾月, 佢唔肯出嚟見我地, 又唔肯聽電話, 仲講大話同我地講話佢個電話壞左, 所以只係可以send sms!  但係, 今日亞dee同d fd去完飲茶, 就打嚟話比我聽, 原來呢個朋友, 有左cancer, 係子宮!


..........好唔開心, 點解要收埋自己呢, 就算係子宮癌, 都可以割左佢, 做化療, 食藥架嘛, 你收埋自己會好唔開心架!  而且我地又好擔心你架!


其實你係唔係之前個子宮已經有事呢, 因為我記得你同我講過好想生bb, 但係一直都係冇..........


你出嚟啦, 我地好擔心你呀~~~~~


2 則留言:

  1. 或者,佢想靜一靜呢,比啲時間佢啦
    send個SMS比佢,等佢知道還有朋友可以支持佢
     
    [版主回覆09/18/2009 10:46:00]sent左喇, 希望佢可以正面d喇, 因為呢d病, 一定要個人開朗先可以打低佢架!
    多謝你提醒我呀!

    回覆刪除
  2. 唔洗客氣
    如果換轉係我,我都會收埋自己
    我唔識點樣面對啦,自己都接受唔到,都唔知點樣同人地講
     
    [版主回覆09/18/2009 12:01:00]係囉, 等佢自己靜下先啦!  最怕就係佢放棄自己啫!

    回覆刪除