星期二嗰日, 唔知老闆係唔係知道我將會唔舒服, 所以佢話落左波, 但係都好大雨, 所以就叫我地早d走, 就係咁, 我就早左走, 不過唔係番屋企, 而係去睇醫生!
一落車, 已經心知不妙, 因為個胃好似抽筋, 仲要肚痾, 所以我已經知道, 腸胃炎就一定走唔甩! 真係冇諗過, 原本只係喉嚨發炎嘅我, 坐完一程車之後, 感冒菌仲要入埋腸, 變埋腸胃炎! 所以醫生睇完我之後, 就同我講: "嗱, 你就比較多唔舒服, 咁不如打支針啦~"
天呀! 我呢一生人, 最怕就係打針, 點解我次次見親你, 你都叫我打針架!!! 好啦, 都冇得選擇, 打就打啦!
睇完醫生, 就應該要好好咁瞓番一餐大覺, 不過可惜我個可愛嘅"滕滕波"每逢夜晚佢就最扭計, 成日要我地同佢玩, 但係亞dee又冇咁好耐性同佢玩個幾鐘、 玩到佢食奶, 所以雖然我係張床到, 但係滕滕波嘅"依依呀呀" 跟本就另到你瞓唔得落!
好喇, 到滕滕食奶, 諗住亞dee喂佢, 咁真係可以瞓啦, 但係滕滕居然唔肯飲喎!!!! 唔係嘛!!! 唉, 二話不說我就抱番佢, 等我喂囉! 哈哈, 亞dee睇住我一抱佢就即刻收聲跟住就食奶喇, 跟住就問我究竟點解喎! 嘩! 點解, 我點知呀, 唔憤氣咩, 你檢討下啦, 哈哈! 呢句嘢我都未講完, 亞dee又搶番滕滕嚟喂!
真係好喇, 諗住真係可以有得瞓喇, 但係滕滕食到三份二, 居然唔肯食呀!!!! 唉, 咁即係又要我嚟囉........原本諗住我去休息, 等亞dee照顧滕滕嘅, 換嚟嘅結果就係都係我睇番, 等於佢番左工一樣, 我自己攪掂!!!
嘩, 唔好咁啦, 比下嚟瞓下都好喎老闆, 媽咪食左藥真係好眼瞓呀!!!
沒有留言:
張貼留言