http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
其實, 心中真係有D耐久, 因為滕滕已經食左成大半個月粥仔, 但係直接今日, 我先第一次喂佢食!
呢個曵豬都算係咁, 喂一啖就食一啖, 冇含住, 不過食到後期就又開始唔耐煩喇!
不過, 個工人就真係大膽, 原本只係叫佢加菜先, D肉就唔好加住, 佢就加菜之餘仲加埋D肉!!! 吹脹!!!
睇佢個樣, 以為佢唔係好鐘意食, 不過佢都食左成半碗呀!
軒軒, 媽咪如果係屋企, 係你開餐時, 我都會一定為你服務架! 嗱, 除左晨咁早嗰餐啦, 因為比D時間嚟瞓下覺啦, 老友!
好搞笑,食到"袖"晒眉。[版主回覆09/14/2009 11:11:00]我睇見佢都好攪笑! 頂佢唔順, 好似食 A, B .....咁!
A,B 係咩呀?[版主回覆09/14/2009 12:57:00]A, B.....跟住就係 C......
哦!!!哈哈哈~~~
好搞笑,食到"袖"晒眉。
回覆刪除[版主回覆09/14/2009 11:11:00]我睇見佢都好攪笑! 頂佢唔順, 好似食 A, B .....咁!
A,B 係咩呀?
回覆刪除[版主回覆09/14/2009 12:57:00]A, B.....跟住就係 C......
哦!!!哈哈哈~~~
回覆刪除