2009年9月11日 星期五

我給滕滕的第一次!

其實, 心中真係有D耐久, 因為滕滕已經食左成大半個月粥仔, 但係直接今日, 我先第一次喂佢食!


呢個曵豬都算係咁, 喂一啖就食一啖, 冇含住, 不過食到後期就又開始唔耐煩喇!


不過, 個工人就真係大膽, 原本只係叫佢加菜先, D肉就唔好加住, 佢就加菜之餘仲加埋D肉!!!  吹脹!!!











睇佢個樣, 以為佢唔係好鐘意食, 不過佢都食左成半碗呀!


軒軒, 媽咪如果係屋企, 係你開餐時, 我都會一定為你服務架!  嗱, 除左晨咁早嗰餐啦, 因為比D時間嚟瞓下覺啦, 老友!


3 則留言:

  1. 好搞笑,食到"袖"晒眉。
    [版主回覆09/14/2009 11:11:00]我睇見佢都好攪笑!  頂佢唔順, 好似食 A, B .....咁!

    回覆刪除
  2. A,B 係咩呀?
    [版主回覆09/14/2009 12:57:00]A, B.....跟住就係 C......

    回覆刪除