2009年9月12日 星期六

滕滕的第一次!

今日係滕滕一生之中嘅第一次比人剃頭, 不過呢次之後, 要等多12年或再耐d, 先會再比人"攪"喇, 因為........以後, 就係我幫佢喇.......哈哈哈哈!


因為想做個紀念, 所以搵左間胎毛筆公司嚟幫滕滕剪頭髮, 順便用佢d頭髮嚟做對毛筆!


剪頭髮嘅過程都算ok啦, 滕滕係喺最後坐得耐, 唔耐煩先開始嘈!





開始喇! 開始喇! 睇下滕滕個樣幾懵!





仲係懵醒醒!





嘩! 爽晒!





睇下幾涼快! 不過...........真係有大陸軒feel 囉!





估下呢套筆, 如果做晒要幾錢???


第一, 首先要睇下個亞b有冇咁多頭髮先!


第二, 仲要睇下你d錢係唔係有錢冇地方洗!


因為............如果做晒, 真係要差唔多兩皮嘢呀!!! 當然, 我唔會做一隻大大大水魚啦!


我地只係撰左其中一對筆(佢地叫-文武筆), 筆材係酸枝嚟, 筆上會有滕滕個名"靖軒", 而且仲會有對對聯, 係由"靖軒"起出嚟!


但係對筆, 冇咁快有, 要成個半月呀~


9 則留言:

  1. 你有兩張相睇唔到呀
    仲有呀"軒軒"都無大陸feel吖,仲好英添
    [版主回覆09/14/2009 11:09:00]真係yahoo唔係好掂!!!
    好英......真係好有大陸feel......

    回覆刪除
  2. 而家睇到相喇
    我覺得好睇過之前喎,可能之前太多頭髮喇,而家好好睇吖
    [版主回覆09/14/2009 20:09:00]我都係鐘意佢 set 左個頭嗰個look, 冇咁薯!

    回覆刪除
  3. set頭?我未見過。噢!!!
    [版主回覆09/15/2009 13:14:00]
    佢呢個頭未剪之前, 係任何時候都係set左咁樣, 無論風吹雨打都set好左唔會郁!

    回覆刪除
  4. 呢個叫set頭呀??????????

    [版主回覆09/15/2009 14:45:00]係呀, 哇呀呀呀...... !!!幾行先得架, 我諗你set左都冇佢可以維持到咁耐呀 !!!!!!!

    回覆刪除
  5. 咁佢髮質軟唔軟架?
    [版主回覆09/15/2009 15:40:00]都ok軟嘅, 因為我諗好多bb都係咁卦!

    回覆刪除
  6. 天生髮質軟嘅小孩係易教啲同聽話啲架
    [版主回覆09/15/2009 16:36:00]因為之前想搵人改名, 所以都同佢批過名, 三個師傅都話佢係個聽話嘅小朋友嚟!
    我都希望係啦!

    回覆刪除
  7. 嘩!!!你就開心喇,有個聽教聽話小朋友
    [版主回覆09/16/2009 15:44:00]我一日未老, 都未知佢係唔係一個乖仔!

    回覆刪除
  8. 緣份BB已駕到2009年9月15日 清晨6:29

    真是型仔了很多!
    我不覺得大陸feet呀!
    點解沒有提供bb坐掎的,要你抱住,會搞到全身都是毛毛呀!
    [版主回覆09/16/2009 15:46:00]個師傅知我拍video, 所以就叫我抱住會好d, 再者, 因為個師傅怕軒軒驚, 坐唔定, 所以佢話由媽咪抱住會好d喎!

    回覆刪除
  9. 剪左可愛d....似bb 多d hahaha
    [版主回覆09/21/2009 15:20:00]佢個樣真係幾老積架!

    回覆刪除