2009年9月24日 星期四

好有成功感喎!

尋日滕滕要去健康院檢查, 亞dee就自己單拖, 揹埋個袋, 自己一個就同滕滕出左去喇!


之前, 我係叫埋佢亞媽入嚟一齊去, 因為我怕得佢自己一個人, 會手忙腳亂, 不過尋日嗰一次, 亞dee冇叫, 我亦都冇問佢得唔得, 所以就比佢試一次啦!


放工番到屋企, 亞dee話健康院d姑娘, 話滕滕係中size, 而家呢個時候, 就係要比佢自己試下坐下同企下, 咁企下就當然要我地扶佢啦, 不過, 個姑娘就話: "嘩, 佢對腳好夠力喎, 可以企得咁耐, 都唔跌!"  其實, 係呢個幾月, 呢個曵豬成日都要企, 而家瞓底就當然唔肯啦, 自從佢條頸夠力之後, 但係而家連坐都唔係好鐘意!  所以就一日企到黑, 唔夠力就奇啦, 仲要喎, 佢係我個肚嗰時, 佢對腳就一日撐直撐到黑, 又唔多踢, 就淨係撐直, 所以我諗, 佢已經係嗰時 training 緊喇 !


過左一陣, 亞dee就好開心咁同我講: "今日軒軒好得意呀!" 跟住我就話喇: "車! 好得意!  佢日日都好得意架啦!  唔係今時今日先得意架! 你唔係而家先發覺嘛!"


其實, 我覺得亞dee今日好開心囉, 因為我覺得佢今日沾沾自喜呀, 因為佢都係第一次自己一個人帶軒軒出去, 而自己又攪得掂, 冇咩事, 所以佢可能因為咁就覺得自己好勁呀!


1 則留言:

  1. 帶個bb出街真係幾麻煩架,你老公自己一個人都搞得掂,梗係開心啦
     
    [版主回覆09/26/2009 10:48:00]頂佢唔順呀!

    回覆刪除