http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日工人姐姐話滕滕已經可以食成半碗粥仔喇, 但係之後飲奶就只有飲左140cc, 唔怪得夜晚十點就係到嘈啦!
既然已左都食到成半碗粥, 咁應該都係時候加d肉、魚比佢試下, 可能加左d味道, 佢食得仲多!
其實講真, 滕滕真係算係咁喇, 係個幾月嗰時, 食完夜晚嗰餐奶, 跟住就瞓覺, 第二朝我起身番工佢就起身! 聽個朋友講, 佢個囝而家9個幾月, 半夜都仲要飲夜奶, 所以.....
軒軒, 你好叻, 又好乖, 媽咪先至可以一覺瞓都大天光咋!
所以要私人回應囉 咁過多幾個月之後"猛長期"又有排忙喇[版主回覆09/11/2009 11:43:00]"猛長期".......???
即係個bb突然長咗(即係高咗啦) 仲有bb出牙仔呢,又會發燒喎 所以bb呢,梗加唔讚得啦
所以要私人回應囉
回覆刪除咁過多幾個月之後"猛長期"又有排忙喇
[版主回覆09/11/2009 11:43:00]"猛長期".......???
即係個bb突然長咗(即係高咗啦)
回覆刪除仲有bb出牙仔呢,又會發燒喎
所以bb呢,梗加唔讚得啦