尋日細佬打比我, d 語氣帶點(都唔係一點, 而係幾多)憤怒, 因為佢話佢係屋企搵嘢, 但係發現成間屋都係嘢, 跟本想搵都難, 因為亞媽之前比我地話佢好去執報紙去買, 跟住已經停左一陣, 而家又嚟!
係執鐵罐!!!! 我真係好想問, 乜我地比家用你, 唔夠用咩, 乜你而家好窮咩, 執完報紙就執鐵罐, 乜而家三餐都要等你開飯咩, 要去做 part-time!!!
之前, 因為亞媽去執報紙, 細佬就加左佢家用, 諗住佢唔會再執啦, 唉, 點知原來加家用係無效嘅, 所以我今日就同左佢講, 如果你再執d 多餘嘢番嚟屋企, 我同細佬已經有個共識, 就係會同一時間扣你家用, 佢扣你, 我都會扣你! 間屋已經四圍都係佢d彿書, 而且有又藥材, d 藥材買完又買, 買完又買, 未食完又買......究竟想點呀?!
沒有留言:
張貼留言