http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕, 仲有四日, 你就要剪左你把長長嘅頭髮喇, 等你仲成日係到扯自己d頭髮, 剪左, 仲睇你扯咩!
不過, 剪左之後, 會唔會變左做大陸軒呢..........哇哈哈哈哈.......
頭髮真的很長呀!應該不用變大陸仔,應該是有型仔 我都想買軒軒坐緊的bb搖床呀!我見到永安有呀!之前六百幾蚊,折了不用六百,但家中無位擺放.所以無買,現在都有些後悔無買呢,因為無了所有的優惠!唉!不過奶奶今日同我講又不搬住,真的不知道他們什麼時候搬,因為買少少嘢都比她話,話無地方放,還要買,我想心,不買,寶貝bb出世用什麼呀?有苦難言呀![版主回覆09/08/2009 17:44:00]呢d 搖床真係好好用架, 因為唔使下下都抱住佢瞓, 撐幾下, 佢就自己瞓左喇, 好似而家咁, 佢都就嚟唔夠瞓, 就可以升起變做張椅! 有咩你咪照買囉, 又唔係佢比錢! 要用就要用嘛!
你諗住剪咩髮型呀?不如撥晒去中間個款吖,型仔呀[版主回覆09/09/2009 10:45:00]佢今次剪, 應該都係摌光佢, 因為佢兩邊耳仔雖然有頭髮, 但係裹面已經甩左好多, 生緊d短毛出嚟, 所以d胎毛唔剪都會甩下甩下, 自己甩晒! 咁既然係咁, 不如一次過摌晒佢, 等佢重新生過啦, 所以唔係, 我點會話佢會變左做大陸軒啫 !
頭髮真的很長呀!應該不用變大陸仔,應該是有型仔
回覆刪除我都想買軒軒坐緊的bb搖床呀!我見到永安有呀!之前六百幾蚊,折了不用六百,但家中無位擺放.所以無買,現在都有些後悔無買呢,因為無了所有的優惠!唉!不過奶奶今日同我講又不搬住,真的不知道他們什麼時候搬,因為買少少嘢都比她話,話無地方放,還要買,我想心,不買,寶貝bb出世用什麼呀?有苦難言呀!
[版主回覆09/08/2009 17:44:00]呢d 搖床真係好好用架, 因為唔使下下都抱住佢瞓, 撐幾下, 佢就自己瞓左喇, 好似而家咁, 佢都就嚟唔夠瞓, 就可以升起變做張椅!
有咩你咪照買囉, 又唔係佢比錢! 要用就要用嘛!
你諗住剪咩髮型呀?不如撥晒去中間個款吖,型仔呀
回覆刪除[版主回覆09/09/2009 10:45:00]佢今次剪, 應該都係摌光佢, 因為佢兩邊耳仔雖然有頭髮, 但係裹面已經甩左好多, 生緊d短毛出嚟, 所以d胎毛唔剪都會甩下甩下, 自己甩晒! 咁既然係咁, 不如一次過摌晒佢, 等佢重新生過啦, 所以唔係, 我點會話佢會變左做大陸軒啫 !