http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
自從滕滕識反身之後, 佢就已經變左條蛇, 佢老豆係一條懶皮蛇, 咁個囝就係一條百厭蛇!
因為佢一路換片就一路反身, 一路換衫就一路反身! 放低佢係張床到等佢自己瞓覺, 都要反九十幾次身!
唔怪得舅母幫廷懿表姐換衫係咁快, 快, & 快! 因為條片都未整好, 你又反乜鬼身呢, 件衫都未著好, 你又再反多次, 反反反, 一味係咁反, 反對就嚟連我對眼都反埋喇, 軒軒!
BB一識反身就係甘 ,你試下比包未開過的薯片 軒軒 攞住,應該會好D,因爲有D distraction呀嘛 [版主回覆09/29/2009 09:21:00]good idea! 等我試下先.......不過, 咁包薯片咪比佢揸到碎晒......即係唔使食 ?!
分散佢嘅注意力,咁佢就唔反喇
哈哈~好可愛呀~我又係見老公個朋友的孖仔都一樣,成日反轉再反轉~所以佢成日change 片片時都俾奶咀佢......[版主回覆09/30/2009 17:41:00]可惜, 我個囝唔食奶咀架.......
哈哈~有冇試過俾佢玩一塊未用過的尿片呀...我見佢地對孖仔一有塊尿片在手就會定形~因為有膠袋聲啩~~~跟住自己就笑~~~唔知點解~~~[版主回覆09/30/2009 17:57:00]尋晚已經比左條片佢, 之後條片就不似片形, 不過好彩都仲用得番!
BB一識反身就係甘 ,你試下比包未開過的薯片 軒軒 攞住,應該會好D,因爲有D distraction呀嘛
回覆刪除[版主回覆09/29/2009 09:21:00]good idea! 等我試下先.......不過, 咁包薯片咪比佢揸到碎晒......即係唔使食 ?!
分散佢嘅注意力,咁佢就唔反喇
回覆刪除哈哈~好可愛呀~我又係見老公個朋友的孖仔都一樣,成日反轉再反轉~所以佢成日change 片片時都俾奶咀佢......
回覆刪除[版主回覆09/30/2009 17:41:00]可惜, 我個囝唔食奶咀架.......
哈哈~有冇試過俾佢玩一塊未用過的尿片呀...我見佢地對孖仔一有塊尿片在手就會定形~因為有膠袋聲啩~~~跟住自己就笑~~~唔知點解~~~
回覆刪除[版主回覆09/30/2009 17:57:00]尋晚已經比左條片佢, 之後條片就不似片形, 不過好彩都仲用得番!