2009年9月9日 星期三

果然不出我所料!

今日番到屋企, 埋位食飯嗰時, 我決定挑戰個工人:


我: 你老公點呀, 冇咩嘛, 不如比幾日假你, 你番去睇下佢啦!


工人: 冇咩嘢, 唔使喇!


我: 唔係喎, 你話佢又撞車, 地震又跌親, 可大可小架喎, 你番去睇下佢啦!  費事你成日心卦卦嘛, 又唔知佢點, 番去啦!


工人: 唔使喇!


我: 真係架喎, 番去睇下啦, 我唔想你卦住你老公就冇心機做嘢呀!


工人: 唔使喇!


我; 真係番去喎, 嗱, 我錢就冇得借比你喇, 橫掂你儲埋嗰d 錢, 話要番去印尼先有得攞, 咁咪啱囉, 你番去可以睇下你老公之餘, 又可以攞到錢, 幾好吖!


工人: .........


我: 仲有呀, 由下個月開始, 你出左糧之後呢, 就比錢我, 等我幫你儲錢, 你知你架啦, 個個月你屋企都話有事嘅, 唔係你亞媽, 就你亞爸, 唔係你亞爸就你公老, 個個月你屋企都有嘢, 我冇咁多錢個個月借比你架!  嗱, 所以呢, 我幫你儲, 咁你要用錢嗰時, 咪就有囉, 你個個月係咁借, 好鬼煩架!


工人: 唔使啦!


我: 唔好, 一於係咁話啦, 我幫你儲錢, 一要用, 我就比你, 咁就唔使借, 你知你屋企架啦, 個個月都話有嘢!


工人: 唔使啦, 我自己儲就得啦!


我: 唔好, 你自己儲儲埋埋係嗰個印尼戶口, 可以入就唔可以出, 你話係hk攞唔到架嘛, 咁我幫你儲咪好囉, 有用時就可以用喇!


工人: 唔使喇, 我可以儲係 HSBC嗰個戶口到就得架喇!(HSBC嗰個戶口, 係我同佢去開, 因為方便我on-line出糧比佢!)


我: 真係? 你真係儲到? 唔好個個月都問我借喇, 我同你一樣都要做嘢、 要搵食架, 你唔好以為我大把錢借比你先得架, 如果我大把錢, 我就唔使做, 係屋企嘆世界啦!  嗱, 真你自己儲到?!


工人: 係呀, 得架喇!


你話! 你話! d 人跟本就係係到講大話, 如果個老公真係咁緊要, 我比你番去, 你開心都嚟唔切啦!  同我講撞車! 要借多3000蚊先夠喎, 嘩, 你老公嗰架咩車呀, 咁緊要, 要整咁多錢呀, 好貴架, 如果架車好貴, 就唔使出嚟做啦!  又話地震跌親, 仲咩, 要住私家醫院架, 冇錢就住政府啦!  又話你老公打政府工月入有成千蚊, 其他唔係政府工就只係得幾百, 唔係嘛, 出左糧嗰三千幾都仲話唔夠!


你估我個額頭真係鈼住"76'呢兩個字咩! 


3 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2009年9月9日 晚上11:57

    果然高招呀!就這樣解決工人的問題啦!
     
    這些人有錢都不用,偏要借別人的錢用先得的,可能她的錢就定期,借你的去用,不用利息嗎,但香港銀行定期都無什麼錢啦!可能她那邊利息高!
     
    她個個月都話自己屋企有事架?有無那麼多事呀?如果那麼多事就不應留在香港工作,應該回去好好看住她的家人啦!
     
    你出了這一招,你怕不怕她會對你軒軒不利呀?會否裝個web can偷看她怎樣對待軒軒呀?
    [版主回覆09/10/2009 16:06:00]我唔理佢嗰邊銀行有冇息啦, 但係都冇理由自己d錢就唔用, 就問人借囉! 又或者都係佢怕比人抄架, 咁借左錢, 又唔抄得住, 點都用多幾個月卦! 哼, 佢成日都話佢屋企有事, 睇佢下次仲講唔講! 
    佢未嚟嗰時, 已經係屋企裝左個cam 喇, 又叫我亞媽同奶奶得閑入去睇!  應該都唔會有d咩嘅!

    回覆刪除
  2. 或者...佢由頭到尾都係到講梗大話...
    [版主回覆09/11/2009 11:01:00]係, 我都覺得係!

    回覆刪除
  3. 大話精,憎死佢
    不過你唔可以憎佢,佢要幫你湊仔,我幫你憎埋佢個份
    [版主回覆09/11/2009 11:45:00]好! 你憎埋我嗰份啦!  如果唔係有個肉心係佢手, 我一定泡制佢!

    回覆刪除