今日下午, 收到個朋友個sms問我借萬伍蚊, 嘩, 咁多錢, 點借呀, 你估我d錢真係多到冇地方用咩, 而家有左個囝, d錢就更加唔可以亂用啦, 何況借!
好啦, 係食晚飯之際同亞dee講緊呢樣嘢嗰時, 我就轉個頭問個工人, 仲咩咁多人問我借錢架, 你睇我個樣, 乜好似十萬九千7未開頭, 有錢冇地方使咩! 其實我咁問個工人, 係想比知, 我唔想借錢比人, 同埋我亦都冇咁多錢借比人!
不過, 當我問完個工人之後, 佢就即刻同我講: 我都想問你借錢呀!
唔係嘛, 又借, 仲咩事呀??? 佢話佢老公撞車喎!!! 撞車, 仲咩撞車呀??? 跟住亞 dee已經即刻轉左個頭, 當聽唔到, 唔理。跟住, 我就扮嘢, 望一望我老公, 再望一望個工人, 暗示話先生唔鐘意!
嘩, d 印尼工人係唔係成日都係咁架, 一時又話亞媽有事, 一時又話老公有事, 咁如果佢有7/8個兄弟姊妹, 兩個月就講一個有事, 咁咪講足兩年, 問借錢問足兩年!!!
痴線嘅咩, 你估我平時咁慳, 係慳埋嚟借比人架, 我自己都唔捨得用啦!
個個都問我借錢, 邊有咁多借呀!!!! 痴線..............
我都是最討厭別人問我借錢的!當向你借了,想問他們取返難過頂天,還慘過你欠他們架!分分鐘連朋友都無得做呀!
回覆刪除我以前工作的時候個老闆的工人問我借錢,點知借了之後就不會再還了,好怕!
我嫁給老公後窮到死,所以無人會再問我借錢的啦,我想你兩公婆工作,就以為你們有錢囉!但養一個小朋友要很多錢的!
[版主回覆09/09/2009 11:56:00]d人都知個b要用好多錢架啦, 都唔明仲點問得出口!
當然, 如果自己有難, 都想人幫, 但係唔係係又問, 唔係又問嘛!