2009年9月15日 星期二

就嚟見到喇!

尋日去左見DR FAN, 臨走之前就更係上一上磅先啦!  嘩, 勁呀, 109呀, 仲要幾磅就去番之前嗰個位喇.....不過, 但係點解條腰都仲係咁粗架!


我都冇眼睇, 又唔敢拉尺度, 因為一著條褲, 就知咩料啦, 仲使度咩!!!


沒有留言:

張貼留言