http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日去左見DR FAN, 臨走之前就更係上一上磅先啦! 嘩, 勁呀, 109呀, 仲要幾磅就去番之前嗰個位喇.....不過, 但係點解條腰都仲係咁粗架!
我都冇眼睇, 又唔敢拉尺度, 因為一著條褲, 就知咩料啦, 仲使度咩!!!
沒有留言:
張貼留言