http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕已經食左成兩個幾三個星期粥仔喇, 由半碗 --> 大半碗 --> 到而家一碗喇!
所以尋日亞dee買左個南瓜, 今日姐姐就開始比南瓜粥仔滕滕食喇! 而個工人就話d粥仔甜甜地, 所以第一次比滕滕食, 佢都成碗食晒!
嘩, 勁呀軒軒, 你食咁多嘢, 唔怪得你d屎屎越嚟越嗅啦 !
你個囝真的很利厲,那麼快吃那麼多東西,一定長大得很快![版主回覆09/30/2009 09:09:00]佢可能係我個肚到已經習慣左係咁比我谷佢食嘢, 所以ok啦! 你仲有兩個月多d就生喇, 呢段時間, bb大得好快架, 你記得食多d有營養嘅嘢喎! 但係又唔好過份, 因為個b大size個頭就生得好辛苦架喇! 係呢, 囝定囡呀?
南瓜有益呀,食多啲吖 比啲菜蓉比bb食,咁啲屎屎咪無咁臭囉[版主回覆09/30/2009 10:49:00]佢已經餐餐都有菜架喇! 但係都係堅嗅囉 !
會唔會係腸熱呀?不過咁細過會唔會有呢?[版主回覆09/30/2009 12:14:00]我都唔知喎.....不過, 食奶粉係熱氣d架!
聽醫生講是囝囝,到時可能可以同你軒軒做兄弟啦! 就快要生了,我都很怕呀,不知道到生的時候會怎樣,我本身又怕痛,都不知道怎算![版主回覆10/03/2009 11:56:00]係囝就可以做兄弟, 係囡就可以........ !!! 我之前係好緊張囉, 因為都未生過, 但係生左又覺得不外如事, 嗰一刻雖然都幾痛, 但係生完之後, 又覺得只係"幾痛", 唔係"好鬼痛"! 我本身連打針都喊(而家去睇醫生, 醫生話打針, 而家都係架), 不過因為好鐘意BB, 所以D人話生仔幾痛幾痛我真係都唔係好驚! 放心啦, 你記住, BB就快出嚟要見你地喇, 咁你就會覺得好D架喇! 唔怕, 努力, 努力, 努力.........
你個囝真的很利厲,那麼快吃那麼多東西,一定長大得很快!
回覆刪除[版主回覆09/30/2009 09:09:00]佢可能係我個肚到已經習慣左係咁比我谷佢食嘢, 所以ok啦!
你仲有兩個月多d就生喇, 呢段時間, bb大得好快架, 你記得食多d有營養嘅嘢喎! 但係又唔好過份, 因為個b大size個頭就生得好辛苦架喇!
係呢, 囝定囡呀?
南瓜有益呀,食多啲吖
回覆刪除比啲菜蓉比bb食,咁啲屎屎咪無咁臭囉
[版主回覆09/30/2009 10:49:00]佢已經餐餐都有菜架喇! 但係都係堅嗅囉 !
會唔會係腸熱呀?不過咁細過會唔會有呢?
回覆刪除[版主回覆09/30/2009 12:14:00]我都唔知喎.....不過, 食奶粉係熱氣d架!
聽醫生講是囝囝,到時可能可以同你軒軒做兄弟啦!
回覆刪除就快要生了,我都很怕呀,不知道到生的時候會怎樣,我本身又怕痛,都不知道怎算!
[版主回覆10/03/2009 11:56:00]係囝就可以做兄弟, 係囡就可以........ !!!
我之前係好緊張囉, 因為都未生過, 但係生左又覺得不外如事, 嗰一刻雖然都幾痛, 但係生完之後, 又覺得只係"幾痛", 唔係"好鬼痛"!
我本身連打針都喊(而家去睇醫生, 醫生話打針, 而家都係架), 不過因為好鐘意BB, 所以D人話生仔幾痛幾痛我真係都唔係好驚!
放心啦, 你記住, BB就快出嚟要見你地喇, 咁你就會覺得好D架喇! 唔怕, 努力, 努力, 努力.........