2009年9月29日 星期二

轉口味啦!

滕滕已經食左成兩個幾三個星期粥仔喇, 由半碗 --> 大半碗 --> 到而家一碗喇!


所以尋日亞dee買左個南瓜, 今日姐姐就開始比南瓜粥仔滕滕食喇! 而個工人就話d粥仔甜甜地, 所以第一次比滕滕食, 佢都成碗食晒!


嘩, 勁呀軒軒, 你食咁多嘢, 唔怪得你d屎屎越嚟越嗅啦  !


4 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2009年9月29日 上午11:25

    你個囝真的很利厲,那麼快吃那麼多東西,一定長大得很快!
    [版主回覆09/30/2009 09:09:00]佢可能係我個肚到已經習慣左係咁比我谷佢食嘢, 所以ok啦!
    你仲有兩個月多d就生喇, 呢段時間, bb大得好快架, 你記得食多d有營養嘅嘢喎!  但係又唔好過份, 因為個b大size個頭就生得好辛苦架喇! 
    係呢, 囝定囡呀?

    回覆刪除
  2. 南瓜有益呀,食多啲吖
    比啲菜蓉比bb食,咁啲屎屎咪無咁臭囉
    [版主回覆09/30/2009 10:49:00]佢已經餐餐都有菜架喇!  但係都係堅嗅囉  !

    回覆刪除
  3. 會唔會係腸熱呀?不過咁細過會唔會有呢?
    [版主回覆09/30/2009 12:14:00]我都唔知喎.....不過, 食奶粉係熱氣d架!

    回覆刪除
  4. 緣份BB已駕到2009年10月2日 上午10:16

    聽醫生講是囝囝,到時可能可以同你軒軒做兄弟啦!
     
    就快要生了,我都很怕呀,不知道到生的時候會怎樣,我本身又怕痛,都不知道怎算!
    [版主回覆10/03/2009 11:56:00]係囝就可以做兄弟, 係囡就可以........ !!!
    我之前係好緊張囉, 因為都未生過, 但係生左又覺得不外如事, 嗰一刻雖然都幾痛, 但係生完之後, 又覺得只係"幾痛", 唔係"好鬼痛"!
    我本身連打針都喊(而家去睇醫生, 醫生話打針, 而家都係架), 不過因為好鐘意BB, 所以D人話生仔幾痛幾痛我真係都唔係好驚!
    放心啦, 你記住, BB就快出嚟要見你地喇, 咁你就會覺得好D架喇!  唔怕, 努力, 努力, 努力......... 

    回覆刪除