2009年9月2日 星期三

真係好好味.....?!

今個星期開始, 叫姐姐整蘋果蓉比滕滕食, 初初佢都有D唔習慣, 但係亞DEE話佢食下食下好似好好味咁, 我係隻眼到, 睇見佢都食得幾開心, 更係啦, 佢出世以嚟, 第一次食D咁好味嘅嘢, 更係越食越鐘意啦!


呢幾排, 陀住軒軒仲感覺又番嚟喇, 佢食完奶之後"POK"左係我到成30分鐘, 過左呢30分鐘之後, 個pat pat有d痺, 腰骨有d攰, 好似就嚟生嗰時陀住佢咁比佢壓住!  雖然只係短短30分鐘, 但係乜嘢都現形, 所以我都唔係好明, 點解嗰時咁重都忍到, 而且而家仲好回味嗰仲辛苦法, 你話幾變態呢!


今日, 仲係到諗緊買唔買條"揹帶", 好似唔係好需要用, 但係到有需要嗰時, 又真係好需要, 究竟點呢, 條"揹帶"要成五舊幾六舊水.............買唔買好呢?!


軒軒, 不如你話啦, 買定唔買呢, 不如係你d利是錢到攞吖.......哈哈哈..........


8 則留言:

  1. 梗係買啦,唔洗抱到手軟呀,又可以借力。
    [版主回覆09/03/2009 11:36:00]因為怕佢好快識行, 到時唔肯用, 就side 晒架喇!

    回覆刪除
  2. 都幾個月後至識行啦
    [版主回覆09/03/2009 12:59:00]係, 都要幾個月後先識行架, 不過, 而家都冇需要用"揹帶", 所以如果買左, 都唔知幾時先會用......

    回覆刪除
  3. 你多啲帶bb出街,咪可以用多啲囉
    [版主回覆09/03/2009 15:39:00]唔係話出就出架, 我老公on shift 架, 我一個人同個囝出街, 就攞唔到bb車, 就要用揹帶, 如果天氣唔係咁熱, 都可以考慮下, 但係好似而家咁熱, 用bb車就大家都會舒服d, 所以條揹帶就最好就冬天用喇!
    但係, 又怕佢冬天時唔肯比我用揹帶, 所以好懊惱.........
    其實, 點解要而家決定呢, 就係我問左我朋友借左張discount card喇!

    回覆刪除
  4. 咁既然有discount你仲唔買?仲要考慮?
    買啦,買啦,買咗一定有用,唔買就無得用
    或者你好快有第二個呢,又或者你身邊朋友會有用呢...好多或者噢!!!
    [版主回覆09/03/2009 20:02:00]如果有第二個, 我家姐叫我唔好買, 佢話佢用完比我喎!

    回覆刪除
  5. 用印尼揹帶呀,好多人用架....
    [版主回覆09/03/2009 21:23:00]係唔係只係得一條, 淨係包住個 pat pat嗰隻呀?

    回覆刪除
  6. 緣份BB已駕到2009年9月3日 晚上11:42

    如果有車仔就不要都得啦!"咩"住都好辛苦架!
     
    [版主回覆09/04/2009 15:57:00]但係, 如果真係有需要我自己單拖出街, 我就攞唔到bb車喇, 除非, 西鐵->地鐵-> 地鐵啦, 唔可以一程巴士囉!

    回覆刪除
  7. 緣份BB已駕到2009年9月5日 凌晨4:42

    你個仔都很大個啦,用揹帶可能還辛苦呀!
    [版主回覆09/06/2009 23:08:00]都係就嚟6個月啫, 睇落去好似好大份, 其實都唔係架!
     

    回覆刪除
  8. 緣份BB已駕到2009年9月5日 凌晨4:45

    你架bb車好重呀?當初買輕些現在就用得著了,但是聽講太輕又會反車,又不防震!
    [版主回覆09/06/2009 23:13:00]嘩, 架BB車真係好重......重到兩隻手攞起都要用好大力, 同埋, 揸(要用揸字嚟形容, 你話幾大架呢)出街, 真係好似揸隻船出海咁!
    雖然就真係好巨型, 但係係初生嚟講, 就真係安全D, 冇咁容易反囉!

    回覆刪除