2009年9月23日 星期三

食腳!!! 好似表姐呀!

自從滕滕呢個星期嘅段練, 佢而家反身都輕而易舉啦, 不過就多左樣動作囉, 就係開始食腳喇!


喂, 滕滕, 乜你同表姐一樣, 有呢樣嗜好架, 你隻腳未食都已經有嗅汗味架啦, 而家再加埋口水味!!!  咁就真係嗅到暈啦, 手又嗅, 腳又嗅.........


1 則留言:

  1. 個個bb都有食手癮食腳癮,我bb時都係呢,哈哈哈~~~
    [版主回覆09/24/2009 10:53:00]可能d牙好痕呀!

    回覆刪除