2009年9月16日 星期三

第一隻出嚟喇! 出嚟喇!

軒軒出牙喇, 出牙喇, 好得意呀, 睇到隻牙仔喇!


而家日抖係個CAM到見到佢, 就係咁食手, 食食食, 我就知你好痕喇!





 


1 則留言:

  1. 咁你要多啲留意bb喇,開始會發燒同成日扭計喇
    [版主回覆09/17/2009 12:36:00]扭計我就唔怕呀, 最怕就係佢發燒咋!

    回覆刪除