2008年10月2日 星期四

人蠢係唔係真係冇藥醫呢?

有時真係好唔明佢點解咁做, 我地日日煮 1  3/4米, 多都食唔晒, 咁點解見到個米袋有淨都仲要煮埋佢呢? 


佢寧願食唔晒, 煮左佢, 然後就倒左佢, 咁為乜呢?  咁佢知道自己跟本就唔會食埋多左嗰 d , 呁煮嚟就真係好浪費, 倒 $ 落垃圾桶冇分別!


沒有留言:

張貼留言