http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
有時真係好唔明佢點解咁做, 我地日日煮 1 3/4米, 多都食唔晒, 咁點解見到個米袋有淨都仲要煮埋佢呢?
佢寧願食唔晒, 煮左佢, 然後就倒左佢, 咁為乜呢? 咁佢知道自己跟本就唔會食埋多左嗰 d , 呁煮嚟就真係好浪費, 倒 $ 落垃圾桶冇分別!
沒有留言:
張貼留言