2009年11月22日 星期日

堅忙!

今日真係堅忙, 老公番左工先至會咁忙, 因為我早中午開始, 已經安排左我嘅節目喇!


因為想去jusco買羊毛老底比滕滕, 同埋買三文魚煲粥仔, 所以約左表姐去飲茶, 飲完茶, 我地就向住jusco出發喇!


因為呢個幾兩個月都真係好唔得閑, 所以橫掂都去囉, 就幫表姐買左張sofa做分期! 因為做分期, 要去aeon個counter, 而aeon個counter 係對住梓祐老豆做嘢嗰到, 所以如果我地一行過去, 梓祐個老豆一定會見到我地.  不過, 我同表姐講, 唔使理佢, 唔通佢一世都係到, 我地一世都唔行過嚟咩, 理鬼佢啦!  果然不出我所料, 我地一行過去, 佢就望到我地喇! 我地大家好似陌路人咁, 招乎冇打, 乜嘢都冇做, 大家就好似從來冇識過咁.........


梓祐而家12歲, 我可以大膽講, 我表妹係梓祐兩歲幾離開到佢10歲, 我個個星期, 最少2/3日風雨不改, 過去同佢溫習, 做功課, 直至到佢可以自己handle大部份嘢之後, 我先放手比佢嗰個乞e, 佢老豆一句唔該、多謝都冇講過, 而家梓祐識得自己放學番嚟自動自覺做功課, 唔需要佢去卦心, 係邊個教佢, 係邊個解釋比佢知, 一個小朋友嘅責任係乜嘢, 邊個同佢講, 爸爸辛苦搵錢照顧屋企, 佢就要努力讀書呀! 呢d嘢, 全部都係我教佢架!!! 呢個男人, 為左一個咁嘅女人嚟同我反目! ..........不過, 唔緊要, 我信報應!  講起都真係把鬼火, 唔好再講佢!


係jusco行下行下, 買下買下, 都成4點先番番屋企, 好彩我有帶奶出嚟, 如果唔係滕滕就慘喇! 番到屋企, 整下一陣, 又要出去, 因為約左個朋友食飯, 又食放提, 正!


不過今次食得冇咁輕鬆, 因為我老公唔係到, 滕滕又唔肯瞓, 攪到我食下就停下, 食下停下!


食完都成9點幾, 番到嚟,又10點, 滕滕又要食奶喇! 好忙, 好忙!


6 則留言:

  1. 下次咁忙~叫埋我去吖嘛~~~等我幫手照顧 (蝦) 滕滕啦~
    [版主回覆11/25/2009 16:17:00]你咁大個肚, 最好唔好去d咁多人嘅地方呀, 仲有,而家咁多流感, 想c冇!!!

    回覆刪除
  2. 我而家行多陣都想搵地方訓低~條腰真係好好好好好累~~~~個胃又好好好好好熱~
    [版主回覆11/25/2009 22:46:00]忍耐下! 因為陀BB要負出代價架! 鬼叫你想要BB咩!

    回覆刪除
  3. 咁~~~人地唔知陀 BB 係咁的感覺嘛~~
    [版主回覆11/26/2009 09:29:00]咁你而家知啦, 如果唔係, 點解係好耐之前已經有呢句呢: 懷胎十月, 係好辛苦架!

    回覆刪除
  4. 我而家去到邊都帶定奶粉&凍水架!費事行到好高興又要趕返home餵奶喇, 而家都諗住買定個保溫壺, 到時可以帶埋粥粥出街, 就可以"爛"街"爛"成日都得喇!hoho....
    [版主回覆11/26/2009 15:54:00]我都買左保暖壺出街用, 不過一個唔夠喎, 因為遲d要食粥仔, 又要帶多個係 for粥仔, 所以出親去, 都好似去旅行咁呀!!!

    回覆刪除
  5. 都幾好呀, 成日都有旅行去!
    [版主回覆11/27/2009 14:21:00]去左幾次, 我怕你散喎  !

    回覆刪除
  6. 抖返兩日咪得囉, 冇得去旅行我怕你唔慣喎!
    [版主回覆11/28/2009 01:22:00]耐唔耐去下,都係幾好玩架!

    回覆刪除