http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
哈哈~終於有樣野似你~~你想左好耐啦~哈哈~~[版主回覆11/19/2009 10:27:00]都係嘅......不過, 呢樣似, 都好大獲, 因為d牙太大隻都唔係咁好..........
有樣野似你又唔好~~~~男仔唔怕啦~最緊要多d刷牙啫~女仔最怕對方蛀牙嫁嘛~[版主回覆11/19/2009 14:35:00]唔係呀, 因為如果d牙太大隻, 就可能會有"包"牙或者變西瓜鉋架喇! 好似我咁,就要脫好多隻牙架喇! 你知嘛, 我脫左成8-6隻牙架! 所以我D牙嘅數量比一般人少架!
下~~~咁~~~點算?????咁係女仔見到都驚嫁喎~~~~[版主回覆11/19/2009 14:52:00]見到咩驚先?! 係見到有"包"牙驚, 定係見到"西瓜鉋"先?! 定係要脫牙驚呀?! 如果係脫牙就乜都唔使驚啦!
佢咁細個都仲會change嫁啦~咁好咁驚住~話唔定~到時靚仔到你要捉佢去驗dna 哈哈[版主回覆11/19/2009 15:09:00]佢個樣咁似佢老豆, 靚仔極都有限啦
咁~~~你認命啦~[版主回覆11/19/2009 15:16:00]認左喇, 由嫁左比我老公嗰一刻已經認左啦, 如果唔係, 點會成日做到隻狗咁啫!
大家女人~明嫁啦~~
你今日去左邊呀???全日唔見左~~~掛住你嫁嘛~~[版主回覆11/23/2009 09:16:00]我尋日堅忙, 中午同表姐出左食lunch, 跟住同佢係市中心逛到成4點先番屋企, 跟住又約左人6點半係荃灣食飯! 攰到我反眼呀, 因為今日我單拖湊住個囝, 個爻頭攰到爆炸!!! 今日我現身喇, 唔好咁啦, 錫番 !
算你啦~
你好忙呀?[版主回覆11/25/2009 10:45:00]呢個幾兩個星期都就嚟死啦!
我等咗你好耐出blog呀[版主回覆11/25/2009 16:22:00] , 你知唔知呀, 我呢輪痾c都要快架! 因為d時間都唔夠用!
你忙咩呀?公定私呀?搵人分擔下啦[版主回覆11/25/2009 22:41:00]公又忙! 我又忙! 公事就只係得自己啦, 私事就都係自己攪掂, 因為叫我老公做, 佢又問番我, 咁我不如自己做番冇咁嬲啦! 我分分鐘做左, 佢都未起步呀 !
咁你好辛苦架喎,咁你幾時可以真真正正放假休息下呀[版主回覆11/26/2009 09:46:00]應該我自己都唔知, 可能過埋2009卦, 因為下個月有兩單飲, 又有兩個朋友生日, 自己又生日...........又要上廠.........跟住又聖誕.........嘩! 人都癲呀 !
仲有做冬呀[版主回覆11/26/2009 11:08:00]真係暈得喇!
哈哈~終於有樣野似你~~你想左好耐啦~哈哈~~
回覆刪除[版主回覆11/19/2009 10:27:00]都係嘅......不過, 呢樣似, 都好大獲, 因為d牙太大隻都唔係咁好..........
有樣野似你又唔好~~~~男仔唔怕啦~最緊要多d刷牙啫~女仔最怕對方蛀牙嫁嘛~
回覆刪除[版主回覆11/19/2009 14:35:00]唔係呀, 因為如果d牙太大隻, 就可能會有"包"牙或者變西瓜鉋架喇! 好似我咁,就要脫好多隻牙架喇! 你知嘛, 我脫左成8-6隻牙架! 所以我D牙嘅數量比一般人少架!
下~~~咁~~~點算?????咁係女仔見到都驚嫁喎~~~~
回覆刪除[版主回覆11/19/2009 14:52:00]見到咩驚先?! 係見到有"包"牙驚, 定係見到"西瓜鉋"先?! 定係要脫牙驚呀?!
如果係脫牙就乜都唔使驚啦!
佢咁細個都仲會change嫁啦~咁好咁驚住~話唔定~到時靚仔到你要捉佢去驗dna
回覆刪除哈哈
[版主回覆11/19/2009 15:09:00]佢個樣咁似佢老豆, 靚仔極都有限啦
咁~~~你認命啦~
回覆刪除[版主回覆11/19/2009 15:16:00]認左喇, 由嫁左比我老公嗰一刻已經認左啦, 如果唔係, 點會成日做到隻狗咁啫!
大家女人~明嫁啦~~
回覆刪除你今日去左邊呀???全日唔見左~~~掛住你嫁嘛~~
回覆刪除[版主回覆11/23/2009 09:16:00]我尋日堅忙, 中午同表姐出左食lunch, 跟住同佢係市中心逛到成4點先番屋企, 跟住又約左人6點半係荃灣食飯! 攰到我反眼呀, 因為今日我單拖湊住個囝, 個爻頭攰到爆炸!!!
今日我現身喇, 唔好咁啦, 錫番 !
算你啦~
回覆刪除你好忙呀?
回覆刪除[版主回覆11/25/2009 10:45:00]呢個幾兩個星期都就嚟死啦!
我等咗你好耐出blog呀
回覆刪除[版主回覆11/25/2009 16:22:00] , 你知唔知呀, 我呢輪痾c都要快架! 因為d時間都唔夠用!
你忙咩呀?公定私呀?搵人分擔下啦
回覆刪除[版主回覆11/25/2009 22:41:00]公又忙! 我又忙! 公事就只係得自己啦, 私事就都係自己攪掂, 因為叫我老公做, 佢又問番我, 咁我不如自己做番冇咁嬲啦! 我分分鐘做左, 佢都未起步呀 !
咁你好辛苦架喎,咁你幾時可以真真正正放假休息下呀
回覆刪除[版主回覆11/26/2009 09:46:00]應該我自己都唔知, 可能過埋2009卦, 因為下個月有兩單飲, 又有兩個朋友生日, 自己又生日...........又要上廠.........跟住又聖誕.........嘩! 人都癲呀 !
仲有做冬呀
回覆刪除[版主回覆11/26/2009 11:08:00]真係暈得喇!