2009年11月17日 星期二

又出喇!

滕滕兩隻門牙終於都出喇! 仲要係堅大隻架! 好嘢! 佢終於有樣嘢似我喇!!!  yeah!!!

13 則留言:

  1. 哈哈~終於有樣野似你~~你想左好耐啦~哈哈~~
    [版主回覆11/19/2009 10:27:00]都係嘅......不過, 呢樣似, 都好大獲, 因為d牙太大隻都唔係咁好..........

    回覆刪除
  2. 有樣野似你又唔好~~~~男仔唔怕啦~最緊要多d刷牙啫~女仔最怕對方蛀牙嫁嘛~
    [版主回覆11/19/2009 14:35:00]唔係呀, 因為如果d牙太大隻, 就可能會有"包"牙或者變西瓜鉋架喇! 好似我咁,就要脫好多隻牙架喇! 你知嘛, 我脫左成8-6隻牙架!  所以我D牙嘅數量比一般人少架!

    回覆刪除
  3. 下~~~咁~~~點算?????咁係女仔見到都驚嫁喎~~~~
    [版主回覆11/19/2009 14:52:00]見到咩驚先?! 係見到有"包"牙驚, 定係見到"西瓜鉋"先?! 定係要脫牙驚呀?!
    如果係脫牙就乜都唔使驚啦!

    回覆刪除
  4. 佢咁細個都仲會change嫁啦~咁好咁驚住~話唔定~到時靚仔到你要捉佢去驗dna
    哈哈
    [版主回覆11/19/2009 15:09:00]佢個樣咁似佢老豆, 靚仔極都有限啦

    回覆刪除
  5. 咁~~~你認命啦~
    [版主回覆11/19/2009 15:16:00]認左喇, 由嫁左比我老公嗰一刻已經認左啦, 如果唔係, 點會成日做到隻狗咁啫!

    回覆刪除
  6. 你今日去左邊呀???全日唔見左~~~掛住你嫁嘛~~
    [版主回覆11/23/2009 09:16:00]我尋日堅忙, 中午同表姐出左食lunch, 跟住同佢係市中心逛到成4點先番屋企, 跟住又約左人6點半係荃灣食飯! 攰到我反眼呀, 因為今日我單拖湊住個囝, 個爻頭攰到爆炸!!!
    今日我現身喇, 唔好咁啦, 錫番  !

    回覆刪除
  7. 你好忙呀?
    [版主回覆11/25/2009 10:45:00]呢個幾兩個星期都就嚟死啦!

    回覆刪除
  8. 我等咗你好耐出blog呀
    [版主回覆11/25/2009 16:22:00] , 你知唔知呀, 我呢輪痾c都要快架! 因為d時間都唔夠用!

    回覆刪除
  9. 你忙咩呀?公定私呀?搵人分擔下啦
    [版主回覆11/25/2009 22:41:00]公又忙! 我又忙! 公事就只係得自己啦, 私事就都係自己攪掂, 因為叫我老公做, 佢又問番我, 咁我不如自己做番冇咁嬲啦! 我分分鐘做左, 佢都未起步呀  !

    回覆刪除
  10. 咁你好辛苦架喎,咁你幾時可以真真正正放假休息下呀
    [版主回覆11/26/2009 09:46:00]應該我自己都唔知, 可能過埋2009卦, 因為下個月有兩單飲, 又有兩個朋友生日, 自己又生日...........又要上廠.........跟住又聖誕.........嘩! 人都癲呀  !

    回覆刪除
  11. 仲有做冬呀
    [版主回覆11/26/2009 11:08:00]真係暈得喇!

    回覆刪除