2009年11月2日 星期一

bye bye 啦!

今日好開心, 因為今朝出門口, 滕滕豬同我bye bye呀! 雖然佢仲未識講, 但係隻手仔就郁下郁下, 開合開合!  真係叻豬仔喇!


呢個傻豬仔, 而家朝早8點幾起左身就唔瞓, 攪到我星期日湊佢, 8點幾就要起身, 唉, 真係好眼瞓  !


5 則留言:

  1. 你眼瞓得黎開心喎
    快啲教佢叫媽媽啦,你仲開心過bb同你bye bye呀
    [版主回覆11/03/2009 11:37:00]佢好古惑架, 知道我地仲瞓緊, 佢就係到叫住嚟喊, 見到我地起身去睇佢, 佢就會對住我地笑!
    佢而家有時喊, 第一句都會叫: "媽.......哇哇哇!" 當我一聽到佢咁叫法, 都會睇下佢仲咩, 跟住就會投降!

    回覆刪除
  2. 佢想有人抱抱同佢玩呢

    回覆刪除
  3. 佢好醒呀~~~咁樣叫人起床~
    [版主回覆11/03/2009 14:41:00]之前佢咁樣, 我試過唔理佢, 佢都瞓番, 不過而家就唔得, 因為佢真係要起身, 唔肯瞓呀!

    回覆刪除
  4. 我看d書講話如果你唔想佢習慣咁樣叫人起床,可以習慣佢叫完就俾本書或其他佢少玩的玩具佢,平時就收起嫁~咁之後佢就會習慣起床玩呢些玩具或看書~唔知得唔得嫁~哈哈~
    [版主回覆11/03/2009 22:44:00]好! 一於等我今個星期試下先, 唔該晒!!!

    回覆刪除
  5. 你試左得唔得都話俾我知吖~等我都知道下咁樣的方法有冇用~你知啦~書講的未必個個啤啤用得著~
    [版主回覆11/04/2009 12:10:00]我會今個星期試下.........不過佢而家搵正我嚟"恰".........就好難講喇!

    回覆刪除