2009年11月12日 星期四

死喇, 幣加伙!

今日番到嚟屋企, 出奇地滕滕瞓左! 就嚟食完飯, 佢就醒喇, 不過醒左之後, 就開始喊!


佢之前喊, 抱起佢就會收聲, 不過今晚佢唔收聲都不突只, 仲要: 只要姐姐!!!


大獲喇! 大獲喇!  唔知係唔係呢排晏左放工番去, 同埋呢排好多飲宴, 倍少左佢呢?!  佢居然一路喊, 就望住個工人, 要個工人抱佢呀~!  我抱咁耐, 就喊咁耐.......死......死......死!


哎呀! 死啦, 我個滕滕豬, 你唔好唔要我啦!!!


6 則留言:

  1. 哎呀, 我都怕第時個囡唔跟自己,
    所以最好每日放工都陪捉住個囡玩一陣先訓,
    最好星期六, 日休息果時更多 d 陪佢玩同傾計
    [版主回覆11/13/2009 12:44:00]唉! 但係有時就真係好忙, 身不由己呢!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2009年11月13日 凌晨1:53

    你以後得閒多些跟他玩啦!自己個bb跟工人而不跟自己,心中不好過吧,是否有妒忌,感呀?無法子,為了兩餐而要工作,忽略了很多事情是一定的!
    [版主回覆11/13/2009 23:13:00]係呀, 個心真係唔好受架, 不過冇辦法啦, 唯有星期六日湊佢多D囉 !

    回覆刪除
  3. 佢開始認人~你要陪佢多d~如果唔係跟姐姐唔跟你~
    膝膝你唔可以咁曳豬嫁~蝦媽媽?????姐姐會教訓你嫁~
    [版主回覆11/13/2009 23:14:00]如果佢蝦我,可能都會開心D, 不過佢可能呢排見少左我, 所以..........唉, 冇計, 真係要同佢玩多D喇!

    回覆刪除
  4. 大大下就會近你多啲啦
    [版主回覆11/16/2009 10:45:00]我都想啦! 不過, 如果你係我, 抱住佢嗰時, 佢係望住姐姐, 要姐姐抱, 咁你就好hurt架喇!

    回覆刪除
  5. 我知我知,下次兩個都唔抱,放返佢係張床到
    [版主回覆11/16/2009 10:56:00]我抱佢之前, 佢已經自己一個係地下張墊到喊左成半個鐘架喇!
    佢係到發癲, 我見佢收左d聲先抱佢咋........蝦, 點不知佢望住姐姐喎, 頂! 

    回覆刪除
  6. 咁曳架
    [版主回覆11/16/2009 11:07:00]所以要打佢pat pat!

    回覆刪除