2009年11月3日 星期二

唔該~! 可唔可以有人發明D藥係比蠢人食架!!!!

尋晚, 收到個客個e-mail, 話個packing list又問題!  已經唔係第一次!  之前已經同我嗰個朋友+同事講過, d product 嘅重量可以有得走棧, 例如好似25g, 可以當係24.5/24.6/25.5/25.6 等等, 咁計上去 d gross weight 同 net weight 就會容易計d!  同埋d紙箱重量又係, 唔一定廠比嗰個數字就係嗰個! 教過佢一次, 佢都要死牛一面頸咁同我講, 話1号紙箱同2号紕箱, 明明係相差100g, 點解個客又 challenge佢個packing list!


你露媚! 都同佢講左, d 紙箱重量有得走棧架啦, 乜1号紙箱同2号紙箱差100g啫!!!如果同左你講有得走棧, 咁點會一定係相差100g呀!!!  70g, 80g or 90g 得唔得啫, 仲咩成日食都要話一定係100g啫!!! 紙箱廠都擔保唔到批批紙箱嘅重量都係一樣啦, 仲咩死都要話係100g~


仲有, 人地嗰邊個清關公司, 鬼Q知你個箱幾大咩, 人地只係對住你D文件去做嘢, 人地見到兩個 item d 嘢差唔多, 只係個size長短嘅分別, 人地鬼知你個箱重量係幾多呀, 只係太輕會另到人質疑啫!  同佢講, 佢仲要爻咀!  人地講, 你就聽啦, 唔明, 就問啦!  仲要話人地好 challenge你!  唔係人地話你有問題呀, 我都覺得你有問題呀, 究竟你明唔明呀!


天呀~! 點解呢個世界有d咁蠢嘅人架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 則留言:

  1. 呢個情況我遇過,佢個腦個概念係覺得,同一個紙箱,容量,重量,大小都應該一樣,所以,佢一定唔會明白你講梗乜,慢慢教啦,教到嘔血都要教喇,鬼叫佢蠢咩,做一次教一次,直到佢開竅囉。
    "你露媚"用得好呀,不過下次用"你老味"會仲貼切,哈哈哈
    [版主回覆11/05/2009 11:17:00]佢個腦塞左幾十年, 有排講啦!  尋日同佢講完之後(續 part 續 part 講), 仲教埋佢係excel 到set d 程式, 應該唔會再咁stupid 卦!!!.........佢話佢明架, 而家!
    "露媚"呢個字眼, i like it! 因為間接得嚟又直接, 直接得嚟比較含蓄, 含蓄得嚟又容易明白!  有陣時, 我同我d朋友 MSN, 都係咁叫佢地, 大家都會開心D !
     

    回覆刪除