2009年11月25日 星期三

嘩! 好危險呀~

頭先食食下飯, 軒豬突然..........








真係比佢嚇親, 因為工人姐姐話佢都未見過軒豬咁樣爬起身!!!


突然佢做出呢一連串嘅動作, 我地三個都O晒咀!


睇嚟, 椅背條帶都要攞出嚟 cool住佢喇!


8 則留言:

  1. 大個仔啦~~~
    [版主回覆11/26/2009 09:18:00]係呀! 呢張high chair 就嚟整佢唔掂喇!

    回覆刪除
  2. 佢係咪想做sit up減肚腩
    [版主回覆11/26/2009 09:48:00]佢未識坐, 都已經成日想起身, 所以佢應該係想脫苦海, 唔使再瞓係到  !

    回覆刪除
  3. 軒豬開始對事物好好奇, 想自己起身周圍探索~ 哈哈
    [版主回覆11/26/2009 11:06:00]係呀! 係呀! 佢可能想同我地講: "我又要食!"

    回覆刪除
  4. 真係要睇實啲嘞, 上星期我响個 ipcam 到見到我個女想响張 bb 床到, 想企起身吖, 我即刻打比姐姐, 叫姐姐扶睇實佢
    [版主回覆11/26/2009 11:53:00]嘩! 你個囡已經係張床到想企起身喇, 女仔, 可能真係快d架, 因為我個囝連扒都未識呀! 

    回覆刪除
  5. 扒响到佢 OK, 但都係未識爬 ><
    [版主回覆11/26/2009 14:53:00]係囉, 我個滕滕都未識向前, 退後就ok!  咁你個囡有冇退後呀?!

    回覆刪除
  6. 我個女都仲係入後波同埋轉彎, 未識向前爬 !
    [版主回覆11/26/2009 15:50:00] 係呀! 係呀!

    回覆刪除
  7. 熙熙而家又係好鐘意係企, 完全唔想坐, 有時幫佢練下坐, 佢就成個人撲起身!
    [版主回覆11/27/2009 15:02:00]你想佢坐, 佢就企, 到你想佢企, 佢又唔肯企, 有時你想佢瞓, 佢又死都唔瞓!!!

    回覆刪除
  8. 緣份BB已駕到2009年11月28日 清晨7:57

    bb大個了,就會作反的啦!我朋友話你要他做的他偏不做,你不要他做的,他偏要做的!
    [版主回覆11/30/2009 10:41:00]希望佢唔係啦, 就算如果佢係, 我一定泡制佢囉!

    回覆刪除