今日約左班小學同學食飯, 原意係幫一個舊同學派帖, 不過因為有個同學記得我今個月生日, 同埋咁啱呢間放提, 我有個朋友係到做廚, 所以可以預備個cake比我, 順便慶祝埋囉!
四條queen啦!
呢班有d係3年級, 有d係5年級識嘅.........不過, 睇見坐係到其中一個男, 就會發覺.........原來我地班女仔, 都keep 得好好! (最後生嗰個, 係亞sir嚟, 佢以前成日著單車褲架!!! 堅!!!)
呢個就係我個朋友, 佢係嗰到做, 好多謝佢為我預備左個cake! thank you so much!
如果去食嘢, 達我個朵, 有so!
沒有留言:
張貼留言