2009年12月1日 星期二

預祝 BIRTHDAY!

今日約左班小學同學食飯, 原意係幫一個舊同學派帖, 不過因為有個同學記得我今個月生日, 同埋咁啱呢間放提, 我有個朋友係到做廚, 所以可以預備個cake比我, 順便慶祝埋囉!



四條queen啦!



呢班有d係3年級, 有d係5年級識嘅.........不過, 睇見坐係到其中一個男, 就會發覺.........原來我地班女仔, 都keep 得好好!  (最後生嗰個, 係亞sir嚟, 佢以前成日著單車褲架!!! 堅!!!)



呢個就係我個朋友, 佢係嗰到做, 好多謝佢為我預備左個cake!  thank you so much!


如果去食嘢, 達我個朵, 有so! 


沒有留言:

張貼留言