2009年12月6日 星期日

精人出口, 真係苯人出手!

今日亞dee放假, 所以等佢起左身, 就幫滕滕剪下耳仔兩邊d頭髮, 因為真係好長...........


之前幫梓祐剪髮, 亞dee成日都話我剪得核突, 但係我剪得核突, 佢又有成年幾兩年都係要我幫佢剪, 不過, 一路剪就一路鬧, 又話我唔係咁, 要咁, 又話點解咁, 應該要咁!


咁!咁!咁! 咁你個頭! 跟住就同佢講, 我以後都唔會幫佢剪, 要剪, 就出去剪啦! 所以直至而家, 我都冇再幫過佢剪, 同埋, 有左之後, 嫲嫲話大住個肚, 都係唔好幫梓祐剪髮喇, 費事唔吉利, 所以直至今日, 係16個月後嘅第一次!


我問亞dee, 佢幫滕滕剪, 定係我剪, 因為佢細個暑期功學過剪髮, 但係我就從來都冇學過! 我老公貪靚, 就係朋友都知, 所以如果滕滕剪得唔好, 佢一定話我, 因為滕滕都要出去見人架嘛, 所以我等都唔等佢答, 我就話叫佢剪.........不過, 佢知咩料, 所以就第一時間答我: "佢唔識!"........咁即係, 佢唔想幫滕滕剪囉, 因為剪衰左, 佢怕我話佢嘛, 所以今次, 我一定係lai嘢嗰個囉!


好好笑, 一開個剪髮器, 滕滕個頭就跟住個機郁, 因為我要開左一陣比佢聽下d聲, 等佢有心理準備, 所以我左右左右咁, 不過佢個樣越嚟越苦, 仲"就"起個眉頭咁望住個剪髮器左右左右...........! 佢好似知道好就要行刑咁  ! 所以嗰時, 我就開左套dvd比佢睇!


吖! ok喎! 不過, 剪左幾下, 個機就開始冇電.......頂! 因為咁耐冇用, 連剩餘嘅電都冇埋, 叉住電嚟開, 都唔得.......頂! 所以叉左5分鐘之後, 再開過! 今次就只係剷左兩邊, 因為滕滕已經開始唔耐煩, 仲要個頭樹圍郁, 所以冇計, 係咁而算喇!


剪完! 我真係又比人話, 話我剪到滕滕兩邊好核突! 所以我都唔知點解我成世人都精, 更係去到嗰陣時先咁蠢!


雖然我都覺得唔係好靚,但係我又唔係真係好核突吖, 如果比1-10, 我都覺得去到5, 合格啦...........





 


4 則留言:

  1. 啲頭髮可唔可以唔樹起呀?
    [版主回覆12/07/2009 12:01:00], 唔樹起, 應該難D!  等頭頂再長番D啦, 整番個碧咸頭佢嘆!

    回覆刪除
  2. 肥媽媽~點解佢好似右邊短過左邊嫁???
    [版主回覆12/08/2009 09:32:00]係呀, 好難剪呀, 因為佢個頭不定向咁郁嚟郁去! 剷完之後, 兩邊係要搵交剪修架, 但係我又怕把交剪剪到自己, 又怕把交剪"堆"到我老公! 好危險  !!!

    回覆刪除
  3. 咁如果起佢訓左覺先剪得唔得呀?
    [版主回覆12/08/2009 16:51:00]佢瞓左, 我又唔想攪佢喎........

    回覆刪除
  4. 你最蠢嗰次都奉獻咗俾你老公喇, 唔爭在呢次喇!
    [版主回覆12/16/2009 15:51:00]係呀! 係呀! 真係好蠢呀!!!

    回覆刪除