2009年12月26日 星期六

究竟你係唔係真係明架?

自從呢個軒豬識得係張床到, 1....2....3咁就企左起身之後, 我就發現佢越嚟越唔肯瞓, 越瞓就越短時間, 因為一放佢落床, 佢就又1....2....3 咁企左係到!


所以今日想佢瞓耐d(我都好想瞓下啦), 不過2點半飲完奶, 3點就醒左, 跟住又就企左係到叫, 所以我就二話不說, 都理唔多咁多, "的"左係我隔離同我一斉瞓! 起初個曵豬都好似好慘咁係到喊架, 不過過左一陣, 佢就瞓左喇!


表姐話記得千祈唔好放佢係隔離瞓, 如果唔係就後悔莫及, 但係有時d嘢, 真係唔可以理咁多, 因為呢個曵人, 真係越嚟越瞓得少, 同埋有時真係瞓嗰十幾二十分鐘就醒喇!  同埋, 乜唔係咁細個, 係要瞓多d先好嘅咩??? 所以都唔理得咁多喇!


可能就係因為同佢一斉瞓, 所以今次可以去到四點先起身! 佢一起身, 我就問佢: "你起身喇, 係唔係唔瞓喇?" 講完之後, 呢個曵豬好用力咁, 係咁搖個頭, 仲要係搖左好多下, 好似同我講: 我真係唔瞓喇! 唔瞓喇!


睇見佢咁鬼用力去say no, 我都當堂打左個突, 因為究竟你係唔係真係知我講乜架???!!!


4 則留言:




  1. 年齡
    全天睡眠時間

    新生兒
    16~18 小時 ( 含白天睡眠 5~6 小時 )

    1~2 個月
    14~16 小時 ( 含白天睡眠 4~5 小時 )

    3~5 個月
    13~15 小時 ( 含白天睡眠 2~3 小時 )

    6~12 個月
    11~13 小時 ( 含白天睡眠 5~6 小時 )

    1~2 歲
    10~12 小時 ( 含白天睡眠 2 小時 )

    3~5 歲
    09~11 小時 ( 含白天睡眠 1 小時 ) 比埋資料你睇,等你有得參考吓......
    [版主回覆12/29/2009 16:54:00]佢而家夜晚21:45就飲奶, 跟住就瞓到第二朝06:45!
    跟住日抖就唔多想瞓, 如果瞓都係一陣, 只係一陣咋......

    回覆刪除
  2. 你試下問佢其他嘢,例如:同你玩好唔好呀? 飲奶奶就舉右手,食粥粥舉左手,你睇下佢會點嘛,如果佢識,佢真係天才,你要去還神喇
    [版主回覆12/30/2009 11:29:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 點解唔可以放佢係隔離瞓呀?
    [版主回覆01/01/2010 10:43:00]我表姐就係放佢兩個囡係隔離, 跟住佢兩個囡第日就唔係自己瞓, 一定要同佢地瞓一斉瞓, 瞓到成5歲, 買左張新床, 佢地先肯自己瞓!
    所以佢叫我千祈唔好咁做, 如果唔係就LAI嘢! 不過, 而家呢個曵豬, 好似尋日咁, 瞓左兩次, 加埋都唔夠一個鐘, 咁你話唔放佢係隔離, 點迫佢瞓吖!!!

    回覆刪除
  4. 唔水驚, 我打出嚟之嗎, 萬一熙熙喊住要跟我瞓, 我咪趕佢老豆出廳瞓囉!
    [版主回覆01/01/2010 23:33:00](Empty)

    回覆刪除