http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我終於好辛苦咁影到滕滕D牙仔喇!因為一攞起個相機,佢就已經定晒神咁望實個相機,氹佢都唔理、唔笑,所以影極都影唔到!
不過,直至尋日下午,無啦啦滕滕見到個相機冇反應喎,所以就更係嚟料喇!
嘩 !上面嗰隻好大隻吖, 我個女仲未有動靜吖[版主回覆12/07/2009 22:57:00]就係好似唔似, 呢樣嘢似我呀! 如果佢D牙太大隻, 第日唔知使唔使 cool牙呀, 一係好似我咁, 要脫牙!
肥仔冇見你一排~果然講野有晒牙力喎~[版主回覆12/08/2009 09:28:00]更係啦, 小b EE! 不過你唔食嘢, 第日你個肥B就好難好似我咁, 成日咬人架喇!
嘩!!!bb啲呀好大隻呀[版主回覆12/08/2009 11:42:00]最唔想佢似我嘅嘢, 終於出現左.......
上面兩隻好疏喎.... 大隻有大隻好, 咁先夠位生恒齒[版主回覆12/13/2009 17:30:00]上面兩邊D牙未出, 如果出左, 就會迫番埋架喇! 雖然係好大隻, 但係就好大獲, 因為如果出恒齒嗰時, 唔夠位出, 就要脫牙架喇!
真係好大隻喎, 教你一個方法呀, 下次整喊佢先影咪得囉, 實成功喇![版主回覆12/16/2009 15:52:00]如果佢喊見我仲影佢, 佢會發皮4架!!!
咪尤佢發一陣囉, 而家d細路唔縱得架![版主回覆12/17/2009 15:33:00]佢一發皮4, 我就笑佢架喇, 因為佢發癲個樣, 好好笑架 !
我又要睇佢個發癲樣!
嘩 !上面嗰隻好大隻吖, 我個女仲未有動靜吖
回覆刪除[版主回覆12/07/2009 22:57:00]就係好似唔似, 呢樣嘢似我呀! 如果佢D牙太大隻, 第日唔知使唔使 cool牙呀, 一係好似我咁, 要脫牙!
肥仔冇見你一排~果然講野有晒牙力喎~
回覆刪除[版主回覆12/08/2009 09:28:00]更係啦, 小b EE! 不過你唔食嘢, 第日你個肥B就好難好似我咁, 成日咬人架喇!
嘩!!!bb啲呀好大隻呀
回覆刪除[版主回覆12/08/2009 11:42:00]最唔想佢似我嘅嘢, 終於出現左.......
上面兩隻好疏喎....
回覆刪除大隻有大隻好, 咁先夠位生恒齒
[版主回覆12/13/2009 17:30:00]上面兩邊D牙未出, 如果出左, 就會迫番埋架喇!
雖然係好大隻, 但係就好大獲, 因為如果出恒齒嗰時, 唔夠位出, 就要脫牙架喇!
真係好大隻喎, 教你一個方法呀, 下次整喊佢先影咪得囉, 實成功喇!
回覆刪除[版主回覆12/16/2009 15:52:00]如果佢喊見我仲影佢, 佢會發皮4架!!!
咪尤佢發一陣囉, 而家d細路唔縱得架!
回覆刪除[版主回覆12/17/2009 15:33:00]佢一發皮4, 我就笑佢架喇, 因為佢發癲個樣, 好好笑架 !
我又要睇佢個發癲樣!
回覆刪除