2009年12月14日 星期一

好耐都未試過喇!

係唔知幾多年前, 老公曾經係我生日, 比過一次意外驚喜我, 車左我去西貢食扒, 同埋叫我係車尾箱到幫佢攞公事包, 其實原來收埋左扎花, 之後就一直都冇乜驚喜!


其實, 講真, 佢送唔送禮物比我, 我真係唔介意, 咁當然有禮物就更係開心啦, 但係如果冇, 我都冇所謂, 因為我只在乎佢心中有我就得喇!


但係, 今年係一家三口嘅第一年我生日, 所以老公就預備左出去食飯! 仲去一到, 係我覺得嗰到係一間好浪漫嘅餐廳! 就係係小欖, 嗰到好偏僻, 冇車到, 落左車, 仲要行入去, 不過, 唔緊要, 因為老公同我講佢已經諗左同我去邊到食嗰時, 我心目中都想去嗰到, 因為我地有一年情人節就係係嗰到慶祝嘅!






不過, 好意外, 就係番到去, 餵緊滕滕食埋最後嗰餐夜奶之際, 老公打電話番嚟, 話叫我記得將滕滕放係我手袋裏面嗰d沙巾, 奶樽, 記得攞番出嚟喎, 原來佢靜靜雞, 放左份禮物係我手袋到, 跟住就番左工喇! 之後, 我一打開, 原來係支筆呀~   嘩, 一見到, 原本想鬧佢, 明知餵緊奶就唔好打番嚟啦, 都鬧唔落手喇!


老公! 雖然你有好多時都好大意, 但係有時又好細心喎!!!  love u so much!!!


11 則留言:

  1.   happy birthday.....
    妳有一個好幸福既family啊.......................
    [版主回覆12/16/2009 09:17:00]多謝! 多謝!
    你都好幸福吖, 有芒仔, 芒爸 & 芒媽(你), 一家三口!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2009年12月15日 上午9:07

    生日快樂呀!剛才打的信息全部沒有了,WHY..
     
    見到你的相都SWEET到飛起呀!
    [版主回覆12/16/2009 09:16:00]多謝! 多謝!
    佢激少我一陣, 我都偷笑啦!!!  生左之後, 成日challenge 我, 都係有時好d咋!
    係呢, 你幾時生呀?! 我見你咁耐冇打blog, 我以為你生左呀~

    回覆刪除
  3. 你想羡慕死我咩????? 好感動呀~
    [版主回覆12/16/2009 09:42:00]人地話: 女人結婚, 就係一日嘅公主, 女人生仔, 就係10個月嘅皇后, 生左之後, 就係一世嘅奴隸(我未有左都已經係)!
    你仲唔襯住而家, 好有風使盡利!!!

    回覆刪除
  4. 結婚之前係小b的奴隸
    結婚之後係c6的奴隸
    陀仔之時係個肚的奴隸
    生仔之後係全世界的奴隸
    冇得選擇
    [版主回覆12/16/2009 11:30:00]靚媽! 好似又係你話要生架喎!
    陀bb雖然辛苦, 但係就好好feel, 因為你諗下呢一世人仲會有幾多次呢d機會先得架, 同埋, 仲唔係人人可以feel 到呢種感覺架!
    雖然都係奴隸, 但係, 係一個開心奴隸.......咁樣諗, 應該自己會開心d啦!
     

    回覆刪除
  5. 我忘記了同你講生日快樂,太忙了,希望你唔好介意
    生日快樂,happy birthday
    [版主回覆12/16/2009 12:25:00]Thx!  唔緊要, 我知道你好忙, 執相都執到嘔啦!

    回覆刪除
  6. 我執到第二日喇
    [版主回覆12/16/2009 14:02:00]逢親去完旅行番嚟, 都係咁架喇, 比心機d執啦!(睇到眼都盲埋!!!)

    回覆刪除
  7. 係呀係呀,不過就算盲咗都要執
    下次,下次,我會即日執,最衰大陸唔比上香港網,如果唔係,我晨早post晒上yahoo,洗而家咁慘

    回覆刪除
  8. 好開心呀! Very Sweet~~~
    遲來的 Happy Birthday!
    [版主回覆12/16/2009 16:02:00]多謝! 多謝!

    回覆刪除
  9. 緣份BB已駕到2009年12月16日 凌晨1:29

    我在家等生呀!現在三十六週啦!好快就三十七週,希望寶貝bb可以好容易生啦!
     
    其實雖然就快生,但好似好多東西都未準備好的!工人又未到啦............
    [版主回覆12/16/2009 22:24:00]易唔易生, 都唔輪到我地話事, 我覺得係睇個BB乖唔乖咋!
    E, 你個工人, 乜唔係到左咩?

    回覆刪除
  10. 我決定聽你講~生完帶佢周圍遊~~~
    [版主回覆12/16/2009 22:26:00]好呀, 到時夾下時間, 一斉去盪江湖!

    回覆刪除
  11. 一於咁話~唔好理鬼佢~

    回覆刪除